favicon problem
Fra : Nederbasse

Dato : 02-09-02 21:36

Hej
Hvordan får man det med favicon til at virke ?
Jeg har prøvet med favicon.ico i roden og med
<link rel="shortcut icon" href="favicon.ico"> ??

Lars
www.nedergaard.yum.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-02 21:56

Mon, 2 Sep 2002 22:35:54 +0200, skrev "Nederbasse"
<laneNOSPAM@jubiipost.dk>:

>Hvordan får man det med favicon til at virke ?
>Jeg har prøvet med favicon.ico i roden og med
><link rel="shortcut icon" href="favicon.ico"> ?

http://users.cybercity.dk/~dsl32642/favicon.ico findes
tilsyneladene ikke.

Nu er det vel et rigtigt ikon, du bruger og ikke blot en omdøbt
*.bmp?

Det skal gemmes som favicon.ico i en ikoneditor eller irfanview
f.eks.

PS. Din menu dur kun i IE.

Fra : Nederbasse

Dato : 02-09-02 22:59

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> *.bmp?
>
> Det skal gemmes som favicon.ico i en ikoneditor eller irfanview

Ikonet findes i roden og hedder favicon,ico, det er 16x16 pix i 256 farver
ved godt menuen kun virker i IE - sikkert også kun mig der ser siden

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-02 23:28

Mon, 2 Sep 2002 23:58:37 +0200, skrev "Nederbasse"
<laneNOSPAM@jubiipost.dk>:

>Ikonet findes i roden og hedder favicon,ico

Det findes nu, men gjorde ikke før.

Kan ikke ses via yumadressen kun når man går ind på CC-adressen.

Fra : Lars

Dato : 03-09-02 08:37

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message news:<odp7nu435b82esg7pe887lb0pde4n47pcl@dtext.news.tele.dk>...

> Det findes nu, men gjorde ikke før.
>
> Kan ikke ses via yumadressen kun når man går ind på CC-adressen.
Det har været der hele tiden, men jeg kan stadig ikke se deti IE 5.5

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-09-02 21:34

3 Sep 2002 00:37:03 -0700, skrev ln@aua.auc.dk (Lars):

>Det har været der hele tiden, men jeg kan stadig ikke se deti IE 5.5

Virker fint her, både i IE 5.5 og IE 6.0.

Se evt.
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/nederbasse.png, men
det vil ikke virke, hvis man går ind via
http://www.nedergaard.yum.dk.
(og kan heller ikke komme til det).

Husk enten at bogmærke siden eller hive »e« et par gange ned i
browservinduet.