Så er den her...
Fra : NO VIRUS 4 U

Dato : 02-09-02 18:39

En jobdatabase for IT-Sikkerhedsfolk.

tjek lige det her:
www.securityport.dk
/SecurityPOEPLE

Fra : Alex Holst

Dato : 02-09-02 19:35

NO VIRUS 4 U <novirus4u@hotmail.com> wrote:
> En jobdatabase for IT-Sikkerhedsfolk.
>
> tjek lige det her:
> www.securityport.dk
> /SecurityPOEPLE

"We're all mighty impressed down here, I can tell you."

Fra : Mikkel Riis

Dato : 02-09-02 19:49

NO VIRUS 4 U wrote:

> En jobdatabase for IT-Sikkerhedsfolk.
>
> tjek lige det her:
> www.securityport.dk
> /SecurityPOEPLE

Tydeligvis...

Der maa dog formodes at mangle lidt koed...eller???

--
yarrel -(at)- clusterfsck -(dot)- Net

() ascii ribbon campaign - against html mail
/\

Fra : Claus U

Dato : 02-09-02 20:11

Hi Mikkel Riis du skrev:

> Tydeligvis...
>
> Der maa dog formodes at mangle lidt koed...eller???

The BitDefender ScanOnLine Service currently supports only the ActiveX
enabled browsers.

This makes it unavailable for the Netscape family browsers.

Jaså - hvad med min kære Mozilla?

--
Claus U - http://www.cykeltyven.dk -
Dette indlæg er suppleret med en signaturadskiller der virker

Fra : Anders Lund

Dato : 02-09-02 20:20

Claus U wrote:
> The BitDefender ScanOnLine Service currently supports only the ActiveX
> enabled browsers.
>
> This makes it unavailable for the Netscape family browsers.
>
> Jaså - hvad med min kære Mozilla?

Er den ikke også i familie med Netscape?

--
Anders Lund - spam2002q3@andersonline.dk
OE-QuoteFix - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 02-09-02 21:13

Claus U <dette.er.min.mail.adresse@my.dyndns.dk> writes:

> The BitDefender ScanOnLine Service currently supports only the ActiveX
> enabled browsers.
>
> This makes it unavailable for the Netscape family browsers.
>
> Jaså - hvad med min kære Mozilla?

Og hvad med alle andre ikke-IE browsere? Det ville være mere ærligt
at sige at det "kun virker på IE under Windows".

/L

Fra : QT

Dato : 02-09-02 21:19

::: Jaså - hvad med min kære Mozilla?
::
:: Og hvad med alle andre ikke-IE browsere? Det ville være mere ærligt
:: at sige at det "kun virker på IE under Windows".

En jobdatabase for IT-sikkerhedsfolk der kun understøtter IE.... det får man
da ikke meget success med..

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 02-09-02 21:14

NO VIRUS 4 U skrev:

> En jobdatabase for IT-Sikkerhedsfolk.

> tjek lige det her:
> www.securityport.dk
> /SecurityPOEPLE

Næh, jeg gider ikke have med spammere at gøre. Da jeg er overbevist om
at Tiscali/Uni2/Groups.google.com/hotmail.com og spam@fs.dk har samme
holdning, har jeg bedt abuse om at tage en kammeratlig samtale med dig.

Dette indlæg er krydspostet til dk.admin.netikette, der er også sat op-
følgning til den føromtalte gruppe.
--
Wee, de taler netop om spam i TV2-nyhederne.

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 02-09-02 21:16

NO VIRUS 4 U wrote:
> En jobdatabase for IT-Sikkerhedsfolk.

%whois -c dk SecurityPort.dk
Registrant
Handle: MR533-DK
Name: Moussa Riffi

http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=25479467

http://www.supplier.dk/suppliers/news/news139.asp

http://www.vpss.dk/stillinger.asp

Uvildig?

Forresten hvad i "Protection System PRO" forhindre en angriber at sende
angrebet til kundens mailserver istedet for at relay det igennem vpss
virus scanner, 100% sikkerhed min bare r..!

Fra : Lars Henriksen

Dato : 02-09-02 23:01

NO VIRUS 4 U wrote:
> /SecurityPOEPLE