Tabelcelle
Fra : Henrik

Dato : 02-09-02 13:53

Hvordan kan man i en tabel via et link i en tabel få vist en .htm
side i samme tabel dog i en anden tabelcelle?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 02-09-02 17:13

Henrik <henrikluther@email.dk> writes:

> Hvordan kan man i en tabel via et link i en tabel få vist en .htm
> side i samme tabel dog i en anden tabelcelle?

Prøv at kigge på:

Det virker i min browser :)
/L

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-02 17:54

02 Sep 2002 18:12:54 +0200, skrev Lasse Reichstein Nielsen
<lrn@hotpop.com>:

Der bør være en </frame> med.

Fra : Henrik

Dato : 02-09-02 20:05

Hvor vil du have at jeg sætter </iframe> og hvad skriver jeg når jeg har
flere links fra forskellige tabelceller som skal vises en af gangen i en
specifik tabelcelle? Har du mulighed for at udvide eksemplet?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-02 21:25

Mon, 2 Sep 2002 19:05:29 +0000 (UTC), skrev Henrik
<henrikluther@email.dk>:

>Hvor vil du have at jeg sætter </iframe> og hvad skriver jeg når jeg har
>flere links fra forskellige tabelceller som skal vises en af gangen i en
>specifik tabelcelle?

Ud fra det givne eksempel, hvor en størrelse angivelse nok også
vil være en god ide.

<head>
</head>
target="celle2">Klik her</a></td>
target="celle2">Klik her</a></td>
frameborder="0" name="celle2" src="http://dr.dk">
Fra : Henrik

Dato : 05-09-02 12:17

I dit eksempel er baggrunden i <iframe> hvid men hvad skal jeg gøre hvis jeg
selv vil bestemme baggrundsfarven?

Jeg har også prøvet at indsætte et billede (skal der også være i det færdige
resultat) som vises først inden der klikkes på links, men så får jeg
scrollbare på ..er det muligt at fjerne disse scrollbare i <iframe>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-09-02 13:06

Thu, 5 Sep 2002 11:16:50 +0000 (UTC), skrev Henrik
<henrikluther@email.dk>:

>I dit eksempel er baggrunden i <iframe> hvid men hvad skal jeg gøre hvis jeg
>selv vil bestemme baggrundsfarven?

Det er jo bestemt af den side, der åbner i <iframe>.