PGP Disk 7.1.1
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 02-09-02 13:14

Hej.

Jeg har på et tidspunkt set at man kunne downloade en trial version af
PGP disk 7.1.1. Men nu kan jeg ikke finde dette download link mere.
Jeg har søgt på google og været inde på pgp.com, men selvom de skriver
at det er lagt ud til download, kan jeg ikke finde det.

Er der nogen af jer der ved hvor det findes? Eller evt. et alternativt
program der kan det samme, ligeså nemt og effiktivt.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 02-09-02 15:21

Brian B Christensen wrote:
> [...]
> Jeg har søgt på google og været inde på pgp.com, men selvom de skriver
> at det er lagt ud til download, kan jeg ikke finde det.

Jeg kan finde PGP disk 7.1.1 til promotional prices paa www.pgp.com, men
ikke til gratis download. Hvis du vil noejes med en udgave tildigere end
6.5 kan du faa den fra www.pgpi.org (skriver de).

> Er der nogen af jer der ved hvor det findes? Eller evt. et alternativt
> program der kan det samme, ligeså nemt og effiktivt.

OSS'en omtaler nogle faa:

"http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#beskytte"

Vh,

--
Ole Michaelsen, Darmstadt, Germany
http://www.fys.ku.dk/~omic

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 02-09-02 15:24

On Mon, 2 Sep 2002 14:20:45 +0000 (UTC), Ole Michaelsen
<omic+usenet4@fys.ku.dk> wrote:

>Jeg kan finde PGP disk 7.1.1 til promotional prices paa www.pgp.com, men
>ikke til gratis download. Hvis du vil noejes med en udgave tildigere end
>6.5 kan du faa den fra www.pgpi.org (skriver de).

Ok, tak for det. Jeg valgte at købe den til $35. Derefter kom jeg ind
hvor den kunne downloades.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.