Træer haves - skal væk.
Fra : Maria Frederiksen

Dato : 01-09-02 20:40

Ringsted, Sjælland
Vi har et alm. rønnetræ, 2 bornholmske røn, et par træer, jeg ikke aner hvad
er samt et par mindre hjortetaktræer og et hjertetræ (tror jeg nok). De skal
væk. De er alle mellem 2 og 4 m høje, og hvis du vil have dem, så skal du
selv grave dem op. De kan sagtens stå nogle uger endnu, så det behøver ikke
lige være i morgen, men de får ikke lov at blive stående vinteren over.
Forresten, jeg har også 10-15 små bitte egetræer fra i år.

Da det her jo ikke er en markedsgruppe, så koster de selvfølgelig heller
ikke noget.

Mvh Maria

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-09-02 16:19

Maria Frederiksen wrote:

> [...]
> Klip
> Da det her jo ikke er en markedsgruppe, så koster de selvfølgelig heller

Ak, ak ...

Det er vist ikke liiiiige kriteriet for markedsgruppe eller ej..
Om det er gratis eller ej. Vel.?

Det burde du vide, som erfaren bruger.

Kig igen (igen ?) på siderne du finder via linket indsat nederst for at se hvad
man må og ikke må.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Erik Olsen

Dato : 02-09-02 16:25

Jørgen Rasmussen wrote:

> [...]
> Om det er gratis eller ej. Vel.?
>
> Det burde du vide, som erfaren bruger.
>
> Kig igen (igen ?) på siderne du finder via linket indsat nederst for

Jamen, det har jeg gjort:

Fra http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk:

"[Annoncering og reklamer]

Enhver form for køb/salg/bytte-annoncering uden for markedsgrupperne
er uønsket. Indlæg, der alene eller i overvejende grad har til formål
at reklamere for, tilbyde eller på anden måde promovere et produkt
eller en tjeneste, hvori afsender har økonomiske eller anden særlige
interesse, tillades ikke uden for de kommercielle grupper."

Fra http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.hus-og-have.

"3.2 Ønskes ikke:
Køb og salg henvises til dk.loppemarked.
(Udveksling og bytte af planter, frø, aflæggere og
lignende er dog tilladt.)"

Jeg tror ikke at Maria har et problem i denne sammenhæng, men det ser ud
til at du har, Jørgen Rasmussen.

XFUT: news:dk.admin.netikette

--
Venlig hilsen Erik Olsen