hjælp til søgning i hestedata
Fra : Jimmie Andersen

Dato : 01-09-02 19:48

Hejsa

Der skulle vel ikke være en af jer som har adgang til hestedata hos
landbrugets rådgivningscenter
(http://dyrreg.lr.dk/pls/hesteweb/webstart.startup)

Jeg sad og søgte lidt derinde, og har fundet en som passer godt sammen med
ham jeg har. Men jeg har ikke adgang til at se ret mange ting og det
koster 300 kr at lave søgninger(

Håber at der er en af jer der kan hjælpe.

Mvh.

Jimmie Andersen

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 01-09-02 19:50

Rettelse

Det koster 350,- + moms

Der har forresten stået et login i et af de blade man får som dyrlæge, så
hvis en har set det, så ville jeg blive glad for et hint

Mvh.

Jimmie

Fra : Tulle

Dato : 02-09-02 07:41

Prøv at gå på www.hestenettet.dk ind under ryttersnak og så avl. Spørg der inde, der er en der kalder sig Jytte som altid finder
oplysninger til folk.
Mvh. Marianne

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 02-09-02 17:11

Hej

Tak for opl.

Ser lige om PiaR kan hjælpe mig først

Hilsen

Jimmie

Fra : PiaR

Dato : 02-09-02 09:42

Hej Jimmie

Hvis du giver mig ident. nummret på den hest du har kig på, skal jeg gerne
se hvad der står.

mvh PiaR

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 02-09-02 17:11

Hejsa

Her er ident: 8930367

Hvis der er billedet gider du så sender det til mig

Hilsen

Jimmie

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 02-09-02 18:58