Sammenligning af filer
Fra : Birgitte Sembach Lau~

Dato : 01-09-02 08:34

Hej
Jeg har to mapper inde under stifinder. disse indeholder henholdsvis 377 og
378 filer, hvordan kan jeg finde den fil der findes i den ene mappen men
ikke den anden, på en let måde.kan filerne evt. udskrives.

På forhånd tak
MVH
Birgitte
_________________________________________ Birgitte Sembach Lauridsen
ICQ#:137560108 Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ):
+2783142137560108 More ways to contact me: http://wwp.icq.com/137560108

Fra : pre

Dato : 01-09-02 12:56

Brug Startmenuens Søgefunktion til f. eks. at finde filer, gemt enten
før eller efter en dato.
Klik for at lægge filerne i alfabetisk orden.
En filliste kan udskrives, men den bli´r lidt stor

© pre 2002

Fra : Tommy Green Jensen

Dato : 01-09-02 15:47

Da det kun drejer sig om een fil, ville jeg prøve følgende:

1) Sammenlign de 2 mappers pladsforbrug (højreklik på mapperne og vælg
egenskaber).
2) Hvis den ene mappe fylder fx. 1 mb og den anden mappe fylder fx. 1,1
mb, ved du, at den søgte fil fylder 0,1 mb.
3) Sorter herefter den mappe, hvor den overskydende fil findes efter
pladsforbrug (dvs. størrelse). Du vil derefter - forhåbentlig - let kunne
konstatere, hvilken fil det drejer sig om (dvs. der fylder fx. 0,1 mb).

Denne løsning forudsætter selvfølgelig, at de mange filer ikke alle er lige
store, eller næsten lige store. Håber du kan bruge løsningen.

Tommy.

Fra : Klaus

Dato : 01-09-02 15:53

> "Birgitte Sembach Lauridsen" <mail@sembach.dk> skrev i en meddelelse
> og

Hent programmet WinCommander fra Tucows. Det har en funktion til at
sammenligne og opdatere biblioteker.
Klaus

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-09-02 17:56

Klaus skrev:

> Hent programmet WinCommander fra Tucows. Det har en funktion til at
> sammenligne og opdatere biblioteker.

Der er iøvrigt lige kommet en ny version: 5.1

www.ghisler.com

--
Mvh.
LarsK

Fra : leon

Dato : 02-09-02 07:41

Du kan proeve CSDiff.
Dette er et veldig enkelt (og gratis!!) program som kan sammenligne
directories of filer.

Kan lastes ned fra:
http://www.componentsoftware.com/ftp/csdiff.zip