Aprilla SR 50
Fra : GJ

Dato : 31-08-02 14:57

Hej

Jeg har fået tilbudt sådan en scooter......
Jeg har ikke forstand på det overhovedet, derfor prøver jeg nu at
spørge her.

Den har kørt 24.000 km (er det ikke ret meget for en knallert)

Den fejler intet. Prisen er 6300, er det en fair pris????

Jeg gider jo ikke købe en scooter til så mange penge hvis motoren er
slidt ned om ikke særlig længe???

Er der mnogen der kan hjælpe mig....?

Mvh Gitte

Fra : Martin

Dato : 01-09-02 00:06

"GJ" <nospamming@zwallet.com> wrote in message
> [...]
>
> Den fejler intet. Prisen er 6300, er det en fair pris????
>
> Jeg gider jo ikke købe en scooter til så mange penge hvis motoren er

Hej.
Synes ikke du skulle vælge en scooter der har kørt så langt, du kan sagtens
finde en scooter til samme pris og i samme stand, som har kørt halvt så
langt.

Fra : Mads Jensen

Dato : 02-09-02 12:46

Hvis den ikke har været tunet, så er motoren stadig som ny !

Mads

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 02-09-02 18:45

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis den ikke har været tunet, så er motoren stadig som ny !

Det er jo heller ikk til atr vide om den har :)

Efter så mange kilometer trænger den nok til en ny prop, eller ihvertfald
friske stempelringe.. Imo

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - *suk*

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-09-02 01:13

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det er jo heller ikk til atr vide om den har :)
>
> Efter så mange kilometer trænger den nok til en ny prop, eller ihvertfald
> friske stempelringe.. Imo

Ja, men de er jo også forfærdelig dyre =)

Mads

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 04-09-02 16:33

> "Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men de er jo også forfærdelig dyre =)

Nja :) men de skal stadig skiftes, og det er lidt besværligt for
nogen..eller dyrt :)