Hardware til ny PC godt / skidt ?
Fra : John

Dato : 31-08-02 13:55

Nedenstående konfiguration af hardware har jeg forestillet mig skulle sidde
i min nye PC .....lad mig høre hvad i mener, er det godt eller skidt ? nogle
erfaringer ?

Jeg skal bruge maskinen til Internet, en hel del grafik så som PSP og DVD >
SVCD ( men dog ikke kraftigt resoucekrævende billedebehandling ) ......det
skal slåes helt fast at maskinen IKKE, jeg gentager IKKE skal bruges til
spil !!!!!!

Konfiguration :

Pentium4 Northwood2 - 2.4GHz In-a-Box Socket 478 / 512KB / FSB 533MHz

Soltek bundkort SL-85ERV, med Via P4X400 Chipset, bruger PC2700 DDR333 RAM,
Silver Glacier print.

V-Data 512 MB PC2700 DDR333 RAM Nanya 184-pins - 333 MHz - CAS Latency 2,5.

Soltek Xabre 400 med 64MB DDR RAM, AGPx8, TV-Out og DVI på Silver Glacier
print.

V.H John

Fra : Jan Nielsen

Dato : 31-08-02 19:07

Hej John

Pånær skærmkortet og så at du har valgt en 2,4 Ghz og jeg en 2,27Ghz cpu,
kører jeg med den konfiguration, og har endnu ikke haft problemer
overhovedet, bundkortet er ikke godt til at overclocke på, men det ved du
sikkert

Jan