Problemer med at huske adgangskoder i Outl~
Fra : Thomas Rygaard

Dato : 31-08-02 12:31

Hej....

Jeg har problemer med at huske passwordet til min e-mail konto i Outlook XP,
når jeg skal tjekke mail. Jeg kan huske, at der var et lignende problem med
windows 98. Jeg anvender nu Windows XP Pro og Office XP.

Er der nogen, som kender problemet og evt. en løsning på problemet?

Venligst Thomas

Fra : Jan Kronsell

Dato : 31-08-02 16:36

Hej Thomas
"Thomas Rygaard" <thomas@holidayautos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> windows 98. Jeg anvender nu Windows XP Pro og Office XP.
>
> Er der nogen, som kender problemet og evt. en løsning på problemet?

Tag lige en kopi af registreringsdatabasen inden du begynder!!

1 - Luk alle programmer.
2 - klik START,klik KØR, skriv REGEDIT og klik OK
3 - Lokaliser følgende registreringsnøgle
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider
4 - Slet alle undernøgler/subkeys i brugerprofilerne - ADVARSEL: Selve
profilnøglen ( den første undermappe/subfolder ) må IKKE slettes - Den vil
typisk have et langt kryptisk navn - de mapper der skal slettes hedder alle
noget med DATA
5 - Afslut RegistreringsEditoren og genstart computeren
6 - Angiv adgangskoderne igen

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-02 18:42

Hej..

> Tag lige en kopi af registreringsdatabasen inden du begynder!!

Er den bedste måde at tage en backup af reg.databasen ved at vælge eksporter
i regedit?

John

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-09-02 20:07

"John Quist" <johnqk(snabelA)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej..

> Er den bedste måde at tage en backup af reg.databasen ved at vælge
eksporter
> i regedit?

Det ville jeg gøre!

Jan

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 31-08-02 17:02

Thomas Rygaard wrote:

> Jeg har problemer med at huske passwordet til min e-mail konto i Outlook XP,
> når jeg skal tjekke mail. Jeg kan huske, at der var et lignende problem med
> windows 98. Jeg anvender nu Windows XP Pro og Office XP.

Bruger du Family Logon, så ændre det.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-02 20:01

Hej igen.

Tak for svarene.

Ja - løsningen var enkel: opdatering af drivere!!!

Jeg prøvede at afinstallere netkortet og installere det igen - men intet
skete. En opdatering af drivere fra producentens hjemmeside gjorde udslaget.

Ellers tak for hjælpen...

Venligst John