Restaurering af billede
Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-08-02 12:16

Jeg har arvet et billede, som sikkert ALENE har affektionsværdien, men den
"tidligere ejer" har opbevaret billedet på en måde som har resulteret i at
billedet har taget meget skade, og er lige til lossepladsen. Men inden jeg
kører derud vil jeg gerne have en proffessionel til at bekræfte at det er
det eneste rigtige at gøre. Men hvor skal jeg henvende mig ? - Gerne i
Holstebro / Herning området.

Mvh
Søren
--
Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : berbeck

Dato : 31-08-02 13:26

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren
>
> Der er en ng som hedder dk.kultur.billedkunst

Prøv at forhøre dig der. Hilsen Else

Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-08-02 13:56

> Prøv at forhøre dig der. Hilsen Else

Hmmmm - Det er fan'me ikke fordi det er den mest overrendte gruppe, men jeg
prøver alligevel - takker for rådet.

Mvh
Søren

Fra : Mona

Dato : 01-09-02 07:04

Hej Søren.

Jeg har tilfældigvis lige læst et råd i en bog sommer hedder
'Sund fornuft' af Rosamund Richardson, s. 21, under Vinduer og
glas.

Jeg har ikke selv afprøvet om det virker, og kan altså ikke stå
inde for at effekten.

Men i bogen står - CITAT:
'Man kan også rense et oliemaleri med at overskåret løg.'

Hvis du afprøver effekten, vil jeg meget gerne høre resultatet
her...

Mange hilsner fra

Mona