Firmatlf. med Telmore abonnement.
Fra : Supermulen

Dato : 30-08-02 21:37

Min revisor studsede ved det udskrift som jeg havde printet ud efter
online-betaling af taletid.
Han mente ikke at det var nok med en udskrift.
Er det muligt at benytte Telmore som firma-mobil-abonnement, eller skal man
have en "ordentlig" faktura/regning fra teleleverandøren?

--
Hilsen Tonny.

Fra : Per H

Dato : 30-08-02 21:49

On Fri, 30 Aug 2002 22:37:26 +0200, "Supermulen" <tonnyh@stofanet.dk>
skrev:

> [...]
>Er det muligt at benytte Telmore som firma-mobil-abonnement, eller skal man
>have en "ordentlig" faktura/regning fra teleleverandøren?

du printer bare en kvitering ud. der står alle relavante oplysninger

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Signman

Dato : 30-08-02 23:47

Du kan ringe til Tellmore og få dem til at udsende faktura. Det kan lade sig
gøre som firma. Vist nok imod en mindre gebyr.

Hilsen Jens

Fra : Per H

Dato : 30-08-02 23:33

On Sat, 31 Aug 2002 00:46:33 +0200, "Signman" <buro@mail.dk> skrev:

Undrer mig lidt, for jeg har haft kontakt med dem, bare for at få en
kvitering automatisk via mail, men det ville hun gå videre med. Det er
nu ca 3 mdr. sideen.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Signman

Dato : 31-08-02 00:25

Jeg talte med en herre også for ca 3 mdr siden. Han fortalte at inden for
nogle få uger ville det kunne lade sig gøre.
Så jeg går ud fra at det kan lade sig gøre nu. Havde selv tænkt mig at
tilmelde mig Tellmore.
Han fortalte også at man ville kunne tilmelde det til PBS, så man ikke
skulle ind og tanke op på nettet.
Det er jo et billigt teleselskab. Kender flere som bruger det. De har aldrig
haft nogle problemer.

MVH

Jens

Fra : Per H

Dato : 31-08-02 00:08

On Sat, 31 Aug 2002 01:24:30 +0200, "Signman" <buro@mail.dk> skrev:

>Jeg talte med en herre også for ca 3 mdr siden. Han fortalte at inden for
>nogle få uger ville det kunne lade sig gøre.

det virkede ikke for nylig. jeg har haft telmore lige siden det kom
frem, aldrig problemer.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Erik Ernst

Dato : 02-09-02 19:36

"Supermulen" <tonnyh@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
man
> have en "ordentlig" faktura/regning fra teleleverandøren?

Hvorfor skulle det ikke være nok?? Hvis bilaget har fakturanr. og iøvrigt
viser dit firmanavn, så vil Told & Skat normalt være fuldt tilfredse. Hvad
tror du virksomheder der handler via internettet ellers gør? En meget stor
del udsender ikke papir-fakturaer, eller også sendes den som PDF-fil som
kunden selv kan printe ud.

Ring dog til Told & Skat og få deres ord for at det er ok.

Mvh
Erik Ernst
www.bmipartners.com / www.mbsonline.org

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 02-09-02 20:00

Erik Ernst wrote:

> [...]
> del udsender ikke papir-fakturaer, eller også sendes den som PDF-fil som

Der mangler lige cvr nr og bl.a. dato, men det er beskrevet i et
af t*s cirkulærer.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Per H

Dato : 02-09-02 20:48

On Mon, 02 Sep 2002 20:59:58 +0200, "Erik G. Christensen"
<egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev:

>Der mangler lige cvr nr og bl.a. dato, men det er beskrevet i et
>af t*s cirkulærer.

Der står dato og tid på mine kviteringer. Men Cvr nr mangler.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Jonathan Stein

Dato : 03-09-02 11:47

Per H wrote:

> Der står dato og tid på mine kviteringer. Men Cvr nr mangler.

Hos Telmore kan man nu hente en PDF-faktura, som indeholder CVR-nr.,
fakturanummer, dato og udspecificeret moms.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Per H

Dato : 03-09-02 16:20

On Tue, 03 Sep 2002 12:46:51 +0200, Jonathan Stein <jstein@image.dk>
skrev:

> Hos Telmore kan man nu hente en PDF-faktura, som indeholder CVR-nr.,
>fakturanummer, dato og udspecificeret moms.

Hvor gør du det henne??

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-09-02 09:30

Per H wrote:

> Hvor gør du det henne??

Log ind på din konto og vælg "Forbrug" (første punkt i menuen til
venstre). Efter forbrugsoversigten er der et punkt, der hedder "Download
faktura". Hvis der ikke ligger nogle fakturaer, så indtast en anden periode
- jeg ved ikke, om der ligger fakturaer for gamle indbetalinger.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/