OUer og Brugere
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 30-08-02 18:38

hejsa

ER der nogen her der kan fortælle mig hvordan man via et Script opretter
brugere i et bestemt OU på en Win2000 domæne.

Et simpelt script som denne her, kan oprette en bruger, men det virker vist
ikke i et OU, hvad skal ændres

Dim oDomain
Dim oGroup
Dim oUser

'Creating the user
Set oDomain = GetObject("WinNT://domainname")
Set oUser = oDomain.Create("user", "JV")
oUser.SetInfo
oUser.FullName = "Jens Vejmand"
oUser.Description = "Han sidder dér bag skærmen"
oUser.LoginScript = "Login.vbs"
oUser.SetPassword "jvjv"
oUser.Put "PasswordExpired", 1
oUser.HomeDirectory = "H:\"