nogen der kender denne ??
Fra : kfc

Dato : 30-08-02 17:35

hey

og kikker lidt på denne her'sen :
http://www.trendware.com/products/TE100-S24plus.htm : men kender ikke noget
til den.. såå er der det ?? og hvad er evt plusser og minuser ved den ??

kfc :)

Fra : kfc

Dato : 30-08-02 22:36

eller en rettelse til mig selv ( vil ikke starte ny trråd )

forskællen på de 2 :

1 : http://www.trendware.com/products/TE100-S24plus.htm : pris 1449.-

&

2 : http://www.trendware.com/products/TE100-S1616V.htm : pris 1549.-

kan ikke lige se forskællen ???

kfc:)

Fra : Devast8or

Dato : 31-08-02 01:34

kfc <kfc@ofir.dk-fjerndette> wrote in message
> eller en rettelse til mig selv ( vil ikke starte ny trråd )
>
> forskællen på de 2 :
>
> 1 : http://www.trendware.com/products/TE100-S24plus.htm : pris 1449.-

Denne her har 24 porte

> &
>
> 2 : http://www.trendware.com/products/TE100-S1616V.htm : pris 1549.-

....og denne her har 16 porte + en BNC port. Om der er flere forskelle skal
jeg ikke kunne sige, jeg har ikke nærlæst det.

> kan ikke lige se forskællen ???
>
> kfc:)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : kfc

Dato : 31-08-02 03:38

> Denne her har 24 porte

> ...og denne her har 16 porte + en BNC port. Om der er flere forskelle skal
> jeg ikke kunne sige, jeg har ikke nærlæst det.

jaaa den bad jeg sq selvom.. men det var lige det jeg mente " udover
den ene er 24 ports og den anden er en 16 ports " kan ikke helt forstå den
store 24 ports er 100.- billiger ind den lille 16 ports ???

kfc

Fra : Martin Sjøberg

Dato : 31-08-02 11:26

En BNC port er ikke bare lige noget man smider ind i en switch. Jeg vil
skyde på at det gør 16-ports versionen dyrere end 24-ports.

Fra : Steen Suder

Dato : 31-08-02 11:28

kfc wrote:

> jaaa den bad jeg sq selvom.. men det var lige det jeg mente " udover
> den ene er 24 ports og den anden er en 16 ports " kan ikke helt forstå den
> store 24 ports er 100.- billiger ind den lille 16 ports ???

Fordi der i et kommercielt marked som regel ikke er sammenhæng mellem
produktværdi og pris, som du antyder.

Hvad der derimod kan være eller som regel er en sammenhæng imellem, er
afsætningsmuligheden og prisen, en balance imellem hvvor mange mange
varer der kan sælges og deres pris med profitmulighed som resultat.

Det kan også bare være at den er på tilbud...

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>