Øv...Lus!!!!
Fra : Martinix DK

Dato : 30-08-02 16:25

Hejsa.

Netop hjemvendt fra dejlig sommerferie, konstaterede vi at vi havde fået
ekstre passagerer med hjem. Jep nemlig lus. Vi er i behandling. (Far , mor
og 4 årig søn) Nu er det såden af far har ikke flere og hellere ikke
sønnike. nu er det bare mig de er på og jeg føler mig så ulækker. fik lavet
en ny permanent for 14 dage siden og føer nu at den er ødelagt da jeg jo
står med lusekam både morgen og aften. Har I nogen gode råd til hvad jeg kan
gøre ??

hilsen Kara

Fra : Nette

Dato : 30-08-02 19:37

"Martinix DK" wrote
>lus.
Har I nogen gode råd til hvad jeg kan
> gøre ??

Det er modbydeligt. Nogle siger at man kan tilsætte hårshampooen noget
teatrea olie og at an skal holde sig væk fra de dyrer midler, som lusene
alligevel er begyndt at blive imune overfor.

Men hvis du tjekker et par gange om dagen med en tættekam, så får du dem jo
fjernet på den måde??

Håber på det bedste...

Nette

Fra : Brian K

Dato : 31-08-02 19:11

http://www.taenk.dk/tt/2000/tt02/kortnyt/teatree/

Tea Tree olie er blevet anbefalet mod bl.a. uren hud og lus hos børn, men
olien kan være farlig. Indtagelse af selv små mængder kan føre til alvorlig
forgiftning, og der er risiko for kontaktallergi ved vedvarende brug. Den
svenske lægemiddelstyrelse fraråder gravide og børn under 12 år at bruge
olien, også selv om den fortyndes til 5%. Sælges olien som kosmetik, behøver
der ikke at være advarsler på produktet i Danmark.

http://www.dpil.dk/pdf/lus040700.pdf

En lang række midler som husholdningssprit, petroleum, sabadille-eddike,
kvassiatinktur, vul-

kansk aske, teatree-olie, rosmarin-olie og andre essentielle olier bliver
undertiden anvendt til

bekæmpelse af hovedlus. Der er ingen videnskabelig dokumentation for
effektiviteten af disse

midler, og de kan indeholde stoffer, som måske har en uønsket virkning på
mennesker. Disse

midler bør derfor ikke anbefales eller anvendes til bekæmpelse af hovedlus
på mennesker

og

http://www.svaneapoteket.dk/brochurer/Lus%20broch%20A5.pdf

og

http://www.drugdebate.com/debate/thread.asp?message=851&showall=false

Tea Tree Oil
Olie fra den australske plante Tea Tree er til tider også blevet brugt som
alternativt lusemiddel. Produkterne er ikke registrerede som lusemidler, og
der er ingen dokumentation for, at de kan dræbe lus. Laboratorieforsøg har
vist, at det kræver temmelig høje koncentrationer af olien, hvis den skulle
kunne slå lus ihjel. Tea tree oil kan give allergiske udslet. Derfor kan Tea
tree oil ikke anbefales til bekæmpelse af lus.

mvh

brian

Fra : Uffe Holst

Dato : 31-08-02 20:00

In an article of 31 Aug 2002 Brian K wrote:

> http://www.dpil.dk/pdf/lus040700.pdf

> kansk aske, teatree-olie, rosmarin-olie og andre essentielle olier bliver
> undertiden anvendt til

Ja, med tiden bliver det vel til essentielle olier, når verden er befolket
af dårlige oversættere. Skønt det hedder essentielle aminosyrer, så hedder
det altså æteriske olier på dansk.

Nå, det var et sidespring.

--
Uffe Holst

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 01-09-02 10:11

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in

> [...]
> befolket af dårlige oversættere. Skønt det hedder essentielle
> aminosyrer, så hedder det altså æteriske olier på dansk.

Hm.. More off topic

Jeg har hørt at det franske ord for kanal kan oversættes til både
naturlige og kunstige kanaler. Så da en fransk astronom beskrev
'kanalerne' på Mars, blev de på engelsk oversat til 'canals' - som kun
kan være kunstige (i modsætning til 'channels', som er naturlige).

Den dårlige oversættelse gjorde at man i engelsk litteratur om emnet
simpelhed antog at kanalerne var kunstige - og ud over skønlitteraturen
(fx Klodernes Kamp) så gav det vist også i sin tid anledning til en del
seriøs debat omkring marsmænd i videnskabskredse.

Den engelske litteratur blev naturligvis derefter oversat til en række
andre sprog - også til fransk og så kørte møllen.

Sjovt, ikke?

Personligt så har jeg en lille aversion imod at sige/skrive karakter i
stedet for tegn/bogstav... altså at oversætte 'character' direkte fra
engelsk til det danske 'karakter'. De to ting er overhovedet ikke det
samme, men det ser ud til at det er ved at blive det.

--ingermarie

Fra : Uffe Holst

Dato : 01-09-02 12:49

In an article of 1 Sep 2002 Inger Marie Jakobsen wrote:

> Sjovt, ikke?

Jo, sjov lille historie.

> [...]
> engelsk til det danske 'karakter'. De to ting er overhovedet ikke det
> samme, men det ser ud til at det er ved at blive det.

Og sådan skal sproget jo også have lov til at udvikle sig.

Men det er også en af mine kæpheste. En anden er avisernes overdrevne brug
af ukorrekte bindestreger i sammensatte ord.

--
Uffe Holst

Fra : Tine Andersen

Dato : 01-09-02 13:02

"Inger Marie Jakobsen" <im_nospam@brunsgaard.dk> skrev i en meddelelse
> "Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> wrote in
>

> Hm.. More off topic

<snip>
> [...]
> engelsk til det danske 'karakter'. De to ting er overhovedet ikke det
> samme, men det ser ud til at det er ved at blive det.

Eller hvad mener du om 'simple', der bliver oversat til 'simpel' (og ikke
'enkel'). Der er temmelig stor forskel på at være simpelt klædt på og enkelt
klædt på, vil jeg mene

Tine

p.s. Hvis 'file' skal oversættes til 'fil', hvorfor så ikke 'screen' til
'skrin'?

Fra : Nette

Dato : 31-08-02 23:52

"Brian K" wrote
> [...]
alvorlig
> forgiftning, og der er risiko for kontaktallergi ved vedvarende brug.

Mon nogle få dråber en en flaske hårshampoo, kan være SÅ skadende? Jeg har i
hvert fald aldrig hørt om det, og alle fra institutionen bruger det og har
gjort det i tre - fire år nu.

> [...]
Tea
> tree oil ikke anbefales til bekæmpelse af lus.

Den skal heller ikke slå lusene ihjel, de har en begrænset levetid, men den
skal slå æggene ihjel, og... her virker det i hvert fald, godt kombineret
med kæmning....

Nette

Fra : Ghita

Dato : 01-09-02 16:59

I news:3d714891$0$22898$ba624c82@nntp02.dk.telia.net griflede Nette:
> "Brian K" wrote
>
> Mon nogle få dråber en en flaske hårshampoo, kan være SÅ skadende?
> Jeg har i hvert fald aldrig hørt om det, og alle fra institutionen
> bruger det og har gjort det i tre - fire år nu.

Jeg og min datter har begge fået sår i hovedbunden efter brug af skidtet
blandet i shampoo - Ved brug første gang.

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Nette

Dato : 01-09-02 22:13

"Ghita" wrote
> Jeg og min datter har begge fået sår i hovedbunden efter brug af skidtet
> blandet i shampoo - Ved brug første gang.

Mon ikke det er fordi i har haft sår i forvejen, fordi i har kløet???
Seriøst, jeg har aldrig været ude for det. Og vi taler altså om rigtig
rigtig mange børn/voksne der har brugt det uden uheld....

Nette

Fra : Ghita

Dato : 01-09-02 22:19

I news:3d7282b5$0$722$ba624c82@nntp04.dk.telia.net griflede Nette:
> [...]
> Seriøst, jeg har aldrig været ude for det. Og vi taler altså om rigtig
> rigtig mange børn/voksne der har brugt det uden uheld....

Næh; Vi havde ingen sår i hovedbunden "før".
Og tea tree oil er desuden mistænkt for at være kræftfremkaldende, men
det er vist endnu ikke bevist.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-08-02 20:55

Martinix DK <martinko@post4.tele.dk> wrote:
> [...]
> ulækker. fik lavet en ny permanent for 14 dage siden og føer nu at
> den er ødelagt da jeg jo står med lusekam både morgen og aften. Har I

hej Kara.....

mht til lusene, der er den bedste og mest skånsomme vej tættekammen.... der
er andre alternativer men det vil nok under alle omstøndigheder gå lidt ud
over din permanent...

for alternativerne kik på www.haardoktor.dk under "hår problemer"...

ang din permanent har jeg nogle gode råd på hånden til hvordan du
genopbygger krøllet, lidt afhængig af hvor mange penge du vil bruge på
det....
men da det er off-topic herinde vil jeg anmode dig om at enten skrive til
mig privat eller spørge inde i dk.helbred..... jeg skriver også derinde og
så skal jeg nok komme med alle de gode råd jeg kan og kender*G*

og for en god ordens skyld.. jeg er uddannet frisør.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Hooney

Dato : 31-08-02 10:31

"Martinix DK" skrev d. 30-08-02 16:25 dette indlæg :
> [...]
jo
> står med lusekam både morgen og aften. Har I nogen gode råd til hvad

BLÅ OG GRØNNE LUS!!!!!!!!!!!
SE LIGE HER!!!!!!!!
NYHED!!!!!!1

DEN LETTE MÅDE AT OPDAGE OG FJERNE HOVEDLUS
NYHED:NATRUCLEAR...SHAMPOO OGG BALSAM,SOM SPECIELT ER UDVIKLET TIL AT
OPDAGE OG FJERNE LUS.SHAMPOOEN INDEHOLDER 1 PROCENT YEA TREE OLIE,MED
ANTISEPTISK VIRKNING,SOM RENSER FOR SNAVS OG BAKTERIER OG KAN DERFOR
OGSÅ BRUGES FOREBYGGENDE.
BALSAMEN GNIDES EFTER SHAMPOOEN GRUNDIGT IND I HÅRET.
NU TIL DET MEST UTROLIGE:VED LUSEANGREB FARVES LUSENE BLÅ-GRØNNE.
DE OPDAGES DERFOR LET,OG ER DERFOR MEGET LETTERE AT FJERNE /UDRYDE MED
TÆTTEKAMMEN,NÅR MAN KAN SE DE SMÅ SATANER MED DET BLÅÅÅE ØJE.
DE FÅS AF DEN LATTERLIGE SUM AF :49,95KR PR. STK.
NÆRMESTE FORHANDLER OPLYSES PÅ TLF:39 66 60 45.
JEG ØNSKER DIG HELD OG LYKKE
HILSEN HOONEY
PRIS:49,95KR PR. STK

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 31-08-02 10:39

"Hooney" wrote
> [...]
> DE FÅS AF DEN LATTERLIGE SUM AF :49,95KR PR. STK.
> NÆRMESTE FORHANDLER OPLYSES PÅ TLF:39 66 60 45.

Schyy, vi er ikke "døve"
Jeg har slået nummeret op, og det ligner noget homeparty-halløj??

Men så er der bare lige det, at lus elsker helt rent hår
Det bedste man kan gøre er at tætte et par gange om dagen og da lus ofte
bliver mørke i mørkt hår og lyse i lyst hår, skal man vælge en tættekam der
er modsat ens egen hårfarve.
Det med teatreeolien har jeg skrevet tidligere, og det er rigtigt at det
virker, men der er stadig billigere at tilsætte nogle dråber i ens eget
hårshampoo, og som foruden prisen også er det man kender og ved ens hår har
godt af

Nette

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 31-08-02 11:19

Nette <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d708e9e$0$633$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]
> virker, men der er stadig billigere at tilsætte nogle dråber i ens eget
> hårshampoo, og som foruden prisen også er det man kender og ved ens hår

Pas bare på med det der teatreeoil og shampoo. Hvis du eller barnet har
kløet sig, så der er hul eller huden er tyndslidt, så svier det stads, så I
ikke drømmer om det. Det føles 100 gange værre end lusene og det tager timer
før svien forsvinder. Har prøvet og gør det aldrig, aldrig mere!!!
Og jo, jeg fulgte anvisningen på flasken, jeg vidste bare ikke at vores
hovedbunde var så følsomme.
MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-08-02 13:45

Hej

> Men så er der bare lige det, at lus elsker helt rent hår

Det er så her jeg får lyst til at spørge hvorfor I bruger sæbe på jeres
børn i det hele taget.

Vi har to drenge, på 3½ og snart 5, der går i børnehave. Her er der
jævnligt lus som i andre institutioner, også i de grupper hvor de hører til.
De har, 7-9-13, aldrig haft lus, som nogen af de eneste. Jeg regner med
at det skyldes, at de aldrig har fået vasket håret med sæbe. Hår og hud
har sin egen fine balance, som jeg ikke vil ødelægge.

Den oprindelige grund til at vi ikke bruger sæbe overhovedet, var at jeg
selv har astma og dertil hørende meget tør hud. For mange år siden holdt
jeg selv op med at bruge sæbe, da min læge mente, at der ikke var nogen
grund til at udtørre huden unødigt.
Dette har jeg ført videre til mine børn og det har været en uventet
sidegevinst at det tilsyneladende holder lusene på afstand.

Helt undgå sæbe kan vi ikke, da også vores børn får fedtede fingre, så
de bliver naturligvis vasket med sæbe, men det allermeste snavs kan
fjernes med rent vand.

Dette var så vores måde at undgå lus på. Jeg ved godt at alt det sæberi
er en del af vores kultur, men tænk over hvor sjældent det egentlig er
nødvendigt at bruge sæbe og at det udtørrer hud og hår.

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 31-08-02 14:08

Karsten Feddersen <karsten@feddersen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D70BA50.7050507@feddersen.dk...
> [...]
> at det skyldes, at de aldrig har fået vasket håret med sæbe. Hår og hud
> har sin egen fine balance, som jeg ikke vil ødelægge.

Hej Marianne
Så bliver jeg nysgerrig!!!
Hvordan i alverden får du så deres hår rent???
Mine unger kan umuligt undgå sæbe i håret
De spiser chokoladekiks, det klør i håret og vupti så er der chokolade i
håret
Den mindste med sine smørfingre, der også ofte havner i håret
Sved efter at være høvlet rundt en hel dag osv osv.
Jeg vil ikke påstå, at jeg vasker deres hår med sæbe hver dag, men vel 3
gange om ugen. Vi har heldigvis kun haft lus én gang. Desværre opdagede vi
det mens vi var på ferie sidste efterår og jeg kan forsikre jer om, at det
ikke er særlig sjovt at gå rundt i Randers Regnskov (fugtigt og varmt!!) med
lus i håret.
Det var egentlig Thea som slæbte dem med hjem, men det var mig der blev
hårdest ramt. Føj hvor det kløede!!!!
MVH Rikke

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-08-02 14:29

Hej

> Hej Marianne
> Så bliver jeg nysgerrig!!!
> Hvordan i alverden får du så deres hår rent???

De er i karbad med lidt babyolie og her bruger vi en vaskeklud, den
plejer at kunne klare det.
Det er helt utroligt hvor meget deres hår kan tage. Jeg smører dem
jævnligt ind i hovedbunden med babyolie for at fjerne arp.
Det sidder så til næste dag hvor jeg tætter det ud, herefter kommer de i
bad og når håret er tørt kan man slet ikke se, at de har været smurt ind
i olie.
Så den naturlige balance + varmt vand gør det sådan set.

> Mine unger kan umuligt undgå sæbe i håret

Selvfølgelig kan de det. Det er bare lidt mere arbejde at få snavset af.
Stregerne fra tusserne er det sværeste, men olien hjælper.

> De spiser chokoladekiks, det klør i håret og vupti så er der chokolade i
> håret
> Den mindste med sine smørfingre, der også ofte havner i håret

Som sagt, varmt vand plejer at være nok.

> Sved efter at være høvlet rundt en hel dag osv osv.

Også til sved er varmt vand nok. De sidder som regel i blød en ½ times
tid og det har virkelig aldrig været et problem at få dem rene.

> Jeg vil ikke påstå, at jeg vasker deres hår med sæbe hver dag, men vel 3
> gange om ugen.

Du skulle bare vide hvor dejligt det er, aldrig at høre sine unger hyle
fordi de har fået sæbe i øjnene.

Det lyder ikke rart.

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 31-08-02 17:31

Karsten Feddersen <karsten@feddersen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3D70C482.8040109@feddersen.dk...

> [...]
> tid og det har virkelig aldrig været et problem at få dem rene.

> Du skulle bare vide hvor dejligt det er, aldrig at høre sine unger hyle

Mine unger hyler nu aldrig over sæben kun over bruseren (vand i ansigtet)
Jeg vil nu fortsætte med shampooen. Jeg kan tydelig se forskel, specielt på
Theas hår om hun har fået det vasket med sæbe eller ej. Jeg synes, hun er
knap så lækker uden sæbe, men hvis det er weekend, så tager vi det ikke så
tungt.
Hvad angår de nedre dele, så bruger hverken jeg eller børn sæbe der. Det er
simpelthen alt for voldsomt for den sarte hud og kommer nemt til at klø og
svie ganske meget, selv efter lange grundige skylninger.
MVH Rikke

Fra : Nette

Dato : 31-08-02 14:54

"Vagn Torup & Rikke Bachmann" wrote
> Hej Marianne
> Så bliver jeg nysgerrig!!!
> Hvordan i alverden får du så deres hår rent???
> Mine unger kan umuligt undgå sæbe i håret

Jeg ville nu også nødigt undvære at vaske mig med sæbe mellem benene...det
samme gælde rmin kæreste. Sæbe disenfiksere også...Eller hvordan det nu
staves*G*

Nette

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-08-02 15:08

Hej

Nette wrote:
> Jeg ville nu også nødigt undvære at vaske mig med sæbe mellem benene...det
> samme gælde rmin kæreste. Sæbe disenfiksere også...Eller hvordan det nu
> staves*G*

Her vil jeg lige sige, at det ikke er særligt klogt af kvinder at vaske
sig med sæbe i skridtet. Det afhænger selvfølgelig af hvor langt op man
gør det og det er da iorden at vaske det ydre. Men uanset hvilken læge
du spørger, vil han sige at kvinder bør være varsomme med sæbe i
skridtet. Det ændrer den naturlige pH og giver let adgang for svamp i
skeden.
Det er ikke meningen at du skal desinficeres, hvis det var, havde
naturen selv sørget for det.

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 31-08-02 17:54

Karsten Feddersen <karsten@feddersen.dk> wrote in

> [...]
> svamp i skeden.
> Det er ikke meningen at du skal desinficeres, hvis det var, havde

Hehe... Skal man desinficeres er der ikke noget så godt som brint-over-
ilte. Spørgsmålet er bare om man kan lade det "bruse færdig" før man står
på hovedet under bruseren

--ingermarie

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 31-08-02 18:24

Inger Marie Jakobsen wrote:

> Hehe... Skal man desinficeres er der ikke noget så godt som brint-over-
> ilte. Spørgsmålet er bare om man kan lade det "bruse færdig" før man står
> på hovedet under bruseren

ROFLOL

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen

Fra : Nette

Dato : 31-08-02 23:55

"Inger Marie Jakobsen" wrote
> Hehe... Skal man desinficeres er der ikke noget så godt som brint-over-
> ilte. Spørgsmålet er bare om man kan lade det "bruse færdig" før man står
> på hovedet under bruseren

Og manden vil få hvide tænder

Nette

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 01-09-02 10:03

"Nette" <nette98get2net@hotmail.com> wrote in

> "Inger Marie Jakobsen" wrote
>
> Og manden vil få hvide tænder
>
> Nette

Tøhø

--ingermarie

Fra : Nette

Dato : 31-08-02 23:55

"Karsten Feddersen" wrote
> [...]
> du spørger, vil han sige at kvinder bør være varsomme med sæbe i
> skridtet. Det ændrer den naturlige pH og giver let adgang for svamp i

Nu er der jo ingen der siger at man skal overdrive vel Desuden findes der
specielle sæber som er beregnet til den slags.

> Det er ikke meningen at du skal desinficeres, hvis det var, havde
> naturen selv sørget for det.

Sikkert, men nu har vi mennesker udviklet noget der hedder oralsex,
og...behøver jeg at sige mere???? Jeg vil i hvert fald hellere dufte af
sæbe....

Nette

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 01-09-02 06:28

Nette <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d714913$0$22899$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Sikkert, men nu har vi mennesker udviklet noget der hedder oralsex,
> og...behøver jeg at sige mere???? Jeg vil i hvert fald hellere dufte af
> sæbe....
>
> Nette

Og smage af sæbe???????

Fra : Tomas O.

Dato : 01-09-02 11:06

Vagn Torup & Rikke Bachmann skrev:

> Nette <nette98get2net@hotmail.com> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3d714913$0$22899$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

> Og smage af sæbe???????

Ydrkh...

Tomas

Fra : Nette

Dato : 01-09-02 14:00

"Vagn Torup & Rikke Bachmann" wrote
> Og smage af sæbe???????

Hallo..har i glemt jeres sunde fornuft?

Nette

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 01-09-02 15:53

Nette wrote:
> "Vagn Torup & Rikke Bachmann" wrote

> Hallo..har i glemt jeres sunde fornuft?
>
> Nette

Hej

Har du glemt din?

Med venlig hilsen
Marianne Feddersen

Fra : Nette

Dato : 01-09-02 22:22

"Karsten Feddersen" wrote

> Har du glemt din?

Nej det mener jeg faktisk ikke at jeg har, når jeg siger, at fordi man
vasker sig i skridtet med sæbe, så kommer man ikke til at smage af sæbe
dernede.

Hvis du har været udsat for det, så må det være fordi vedkommende ikke har
skyllet sig bagefter.....

Nette

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 02-09-02 12:43

> [...]
> sæbe dernede.
>
> Hvis du har været udsat for det, så må det være fordi vedkommende ikke

Giver det den søde kløe eller den sure svie?

--ingermarei

Fra : Nette

Dato : 02-09-02 17:13

"Inger Marie Jakobsen" wrote

> Giver det den søde kløe eller den sure svie?

Hmm, har faktisk aldrig prøvet det*G*

Nette

Fra : Hooney

Dato : 01-09-02 16:59

"Nette" skrev d. 31-08-02 10:39 dette indlæg :

> [...]

> godt af
>
> Nette
> NATRUCLEAR er ikke noget "homepartyhalløj".
Jeg har nyheden fra et sep.blad,mener det var "vores børn".
Det er som sagt helt nyt,og appotekerne er i gang med at bestille det
hjem.Har forhørt mig på mit lokale appotek.
Jeg kender 3 børnehaver og en vuggestue,hvor forældre og pædagoer er
vildt begejstret for produktet,så det er såmen seriøst nok
HOONEY

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian K

Dato : 01-09-02 19:25

"Hooney" <Hooney.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kender 3 børnehaver og en vuggestue,hvor forældre og pædagoer er
> vildt begejstret for produktet,så det er såmen seriøst nok

Det sagde man også on DDT i 60'erne , man sprøjtede det direkte på børn i
børnehaverne (for at fjerne lus) (de børn kan med 90 % garanti ikke få børn
idag !)

mvh
brian

Fra : Nette

Dato : 01-09-02 22:14

"Hooney" wrote
> [...]
> Jeg kender 3 børnehaver og en vuggestue,hvor forældre og pædagoer er
> vildt begejstret for produktet,så det er såmen seriøst nok

OK, sorry, men slog bare op på hjemmesiden og adressen...syntes det virkede
lidt suspekt

Nette

Fra : Hooney

Dato : 01-09-02 17:04