Hent fra database med Querystring
Fra : Archie Mósses

Dato : 30-08-02 15:06

Jeg skal, som i nok kan regne ud, hente nogle oplysninger fra min
database. Dette gør jeg ved hjælp af en querrystring, men npr
siden bliver vist står der kun dette:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Selected collating
sequence not supported by the operating system.

Her er den syntax jeg bruger for at lave min rs fil
strSQL = "Select * From Members Where Id =" &
Request.Querystring("id")
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-08-02 15:23

Archie Mósses wrote in news:aknu4l$7aa$1@sunsite.dk:

> [...]
> sequence not supported by the operating system.
>
> Her er den syntax jeg bruger for at lave min rs fil
> strSQL = "Select * From Members Where Id =" &

hvad står der, hvis du indsætter linierne:

response.write strSQL
response.end

lige inden

Set rs = ...

?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Archie Mósses

Dato : 30-08-02 15:29

> hvad står der, hvis du indsætter linierne:
>
> response.write strSQL
> response.end
>
> lige inden
>
> Set rs = ...
>
> ?
>
> --
> Jesper Stocholm
> http://stocholm.dk
> http://asp.stocholm.dk
> Svar til gruppen og ikke til mig privat pr. email :
Der står: Select * From Members Where Id =2

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-08-02 15:41

Archie Mósses wrote in news:aknvem$e9a$1@sunsite.dk:

> Der står: Select * From Members Where Id =2

hmmm ... er Members en tabel eller en query ? Har du prøvet at afvikle
sql-strengen direkte fra Access ?

Fra : Archie Mósses

Dato : 30-08-02 15:45

Jesper Stocholm wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> [...]
> http://stocholm.dk
> http://asp.stocholm.dk
> Svar til gruppen og ikke til mig privat pr. email :

Members er et design indei min database, og jeg har prøvet at køre den
direkte fra Acces, og der virker det fint nok, men det dur ikke til de
funtioner jeg vil have den til

Fra : Archie Mósses

Dato : 30-08-02 16:13

Nu har jeg lagt mine filer ud på en server, istedet for at bruge,
den elendige, PWS, men nu skriver den:

ADODB.Field error '80020009'

Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted.
Requested operation requires a current record.

/afjarchie/userdatabase/player.asp, line 0

Fra : NAS[8210]

Dato : 30-08-02 19:56

Er der nogle værdier i DB til det pågældende ID???

NAS