Instllation
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 20-02-01 11:42

Hej,

Jeg sidder her med en cd-rom, som angiveligt skulle indeholde Office 2000
Premium. Det jeg skal bruge fra den er Publisher, men jeg kan ikke finde det
under installationen... Kan jeg på nogen måde tjekke, om det rent faktisk er
Premium og ikke basis eller hvad de andre nu hedder? Jeg har med succes
installeret acces fra cd-rommen.

Venlig hilsen, Rasmus.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-02-01 11:54

On Tue, 20 Feb 2001 11:41:55 +0100, "Rasmus Nielsen"
<rasmusn@rasmusn.dk> wrote:

>Det jeg skal bruge fra den er Publisher

Svjh ligger Publisher på en separat cd (Premium indeholder jo 3
cd'ere), som installeres udenom installationsprogrammet på cd 1.

Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Søren Blom

Dato : 20-02-01 14:10

"Hans Pedersen" <nyhedsgrupper@esenet.dk> skrev

> Svjh ligger Publisher på en separat cd (Premium indeholder jo 3
> cd'ere), som installeres udenom installationsprogrammet på cd 1.

Premium udgaven af MS Office 2000 er nu på 4 cder............

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : emj

Dato : 20-02-01 17:40

Rasmus Nielsen skrev i <96thne$8gs$1@news.inet.tele.dk>:

>Jeg sidder her med en cd-rom, som angiveligt skulle indeholde Office 2000
>Premium. Det jeg skal bruge fra den er Publisher,

Den ligger på skive 2
Hilsen emj