tdc mobil - telmore
Fra : Tina Andersen

Dato : 30-08-02 10:19

Jeg har lige lukket min nokia 3310 op med et datakabel og nokia tool 1.8.
Jeg har købt telefonen med et telia choice abonoment, og sat et telemore
kort i.
Jeg undrer mig over at hver gang jeg foretager mig noget på telefonen
skriver den tdc mobil i ca. 2-3 sek og derefter står der så telmore i
displayet. Det gjorde den gamle siemens c 28 da ikke.
Er det normalt at der står tdc mobil i displayet ?

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 30-08-02 10:44

> [...]
> displayet. Det gjorde den gamle siemens c 28 da ikke.
> Er det normalt at der står tdc mobil i displayet ?

Ja det er meget normalt på en 3310, det er fordi Telmore kører på
TDC's net.
Man kan også bruge Telmore i en TDC låst telefon
så kør du bare løs Velkommen til det BILLIGE teleselskab

Mvh
"C@ss"
Owner of www.unlockservices.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-08-02 10:49

Tina Andersen skrev:

>Er det normalt at der står tdc mobil i displayet ?

Ja, Telmore bruger TDCs net. I telefonen ligger besked om, at netværk
XXX XX skal vises som TDC Mobil (i ældre versioner står der noget
andet). Telefonen får efterfølgende at vide (enten af SIM-kortet,
eller via nettet), at den skal vise Telmore i stedet.

Hvis du får et operatørlogo på telefonen, så vises dette i stedet for
de to andre muligheder, og så ser du slet ikke de andre (heller ikke
bare i et par sekunder).

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Jean

Dato : 30-08-02 11:28

"Tina Andersen" <tina_andersen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> displayet. Det gjorde den gamle siemens c 28 da ikke.
> Er det normalt at der står tdc mobil i displayet ?

Ja, det er helt korrekt!

Du kan gøre følgende... gå ind på www.telmore.dk og køb et Telmore-logo...
(hvis du vil reklamere med Telmore)

Så viser den kun det operatørlogo!