Iframe
Fra : Niels Henriksen

Dato : 29-08-02 14:39

Hejsa

Jeg har en side, hvor en iframe er placeret x antal pixels nede på skærmen.
Nu vil jeg gerne have at når man gør vinduet størrer, så følger iframens
højde med.... er der nogle der har et tip?

--
Niels Henriksen
bigtiger.dk - det vildeste webhotel

Fra : Chrisser

Dato : 30-08-02 06:55

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu vil jeg gerne have at når man gør vinduet størrer, så følger iframens
> højde med.... er der nogle der har et tip?

Sæt iframen's størrelse i procenter ( placeringen må også meget gerne være i
procenter, men der kan du prøve dig frem til hvad du synes virker bedst )
MHV
Chrisser