ZoneAlarm 3.1.x og trusted zoner ?
Fra : The Bear

Dato : 29-08-02 12:02

Hej

Jeg har lige installeret på min 1000Mhz PC følgende på PC 1:

1) W2K Pro - DK på F-drevet
2) WinXP Pro - UK på C-drevet
3) Og ZoneAlarm Standard freeware v.3.1.x

På min 1553 Mhz PC var/er installeret følgende PC 2:

1) WinXP Home - UK på C-drevet
2) Og ZoneAlarm Pro v.3.0.133

Problem:
Jeg har lavet trusted zoner for alle mine PC´ere og det virker uden brug af
adgangskoder på nær en situation og det er, hvis jeg ønsker at hente en fil
på PC 1 mens jeg er på min PC 2 og sikkert også 3, 4 eller 5 (sidtsnænvte
har jeg bare ikke prøver fra endnu)

Altså når jeg sidder på min PC 2 med min Win XP Home og vil åbne
forbindelsen til PC 1 med min W2K Pro, så dukker en adgangstilladelsesboks
op meget hurtigt og det er den eneste situation hvor dette sker !
Den anden vej fra W2K PC 1 til WinXP Home PC 2 kører det bare lige igennem
og det samme gør sig gældende hvis begge PC´er er startet med WinXP
versionerne. Her kører det også bare lige igennem!

Nogen der kan hjælpe med det problem ??

mvh.
Bjørn

Homepage: http://home1.inet.tele.dk/bjornjen