ny gættekonkurrence
Fra : Pia J

Dato : 29-08-02 08:00

Når det nu gik så godt i går, fandt jeg lige en mere.

Jeg har en meget grim busk bestående af benved i midten, bukketorn sådan
lidt hist og pist samt udenom en meget grim ting med nøgne, algebelagte
grene og kun yderst knopper og blade. Jeg prøvede at brække en kvist af, men
den er nærmest gummiagtig i konsistens og revner ikke engang.

Det hele skal væk, men det kunne da være meget sjovt at vide, hvad det er -
måske det var værd at kroge nogen stiklinger først?

Hvad er det? (Grim busk 1-3)

http://www.megapixel.dk/albums/visalbum.php?id=661

:Pia (som ikke kender nogen der hedder Kurt!)

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-08-02 11:35

On Thu, 29 Aug 2002 09:00:06 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
>Det hele skal væk, men det kunne da være meget sjovt at vide, hvad det er -
>måske det var værd at kroge nogen stiklinger først?

Det ligner mistænkeligt meget et pebertræ, Daphne mezerum.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Pia J

Dato : 29-08-02 11:55

> Det ligner mistænkeligt meget et pebertræ, Daphne mezerum.

Som er giftig - og jeg har en hundehvalp som elsker at tygge i planter. Ud
med den. Planten.

:Pia