Dorte Bylund Efterlyses
Fra : Berit Nielsen

Dato : 20-02-01 00:31

Hejsa.
Jeg leder med lys og lygte efter Dorte Bylund / KIRK
Hun rider på hesten Moonlight's Chablis.
Kender du hende og ved hvordan jeg kommer i kontakt med hende så send mig
venligst en email.
Hvis du kender et websted hvor jeg kan fine de relevante oplysninger så har
det også interesse.
Min adresse er ..... berit_nielsen@heaven.dk

Fra : Eva & Peder

Dato : 20-02-01 10:00

prøv www.krak.dk eller http://www.tele.dk
Begge dele svarer til oplysningen og du kan sagtens søge på personen uden at vide i hvilken by hun bor.

Mvh Eva
Berit Nielsen <berit_nielsen@heaven.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:96sacg$25sl$1@news.cybercity.dk...

Fra : Sverre Stokke

Dato : 20-02-01 11:49

keyoestergaard@mail.tele.dk,Ny-Internet writes:
>prøv www.krak.dk eller http://www.tele.dk
>Begge dele svarer til oplysningen og du kan sagtens søge på personen uden
>at vide i hvilken by hun bor.

Ellers har jeg fundet hende i - Gjern - på Teledanmarks nyeste CD.

Hilsen Sverre.

Fra : RacingBabe

Dato : 21-02-01 10:24

> [...]
> venligst en email.
> Hvis du kender et websted hvor jeg kan fine de relevante oplysninger så
----

Hej Berit!

Ja hun er flyttet fra Låsby til Gjern ridecenter, jeg har hendes
telefonnummer derhjemme hvis du er interesseret i det....

Desuden var hun min gamle ridelærer da jeg havde min pony.... Tjek lige mit
indlæg under dit omkring hestepasser.

/ Jeanne