Deling af ADSL
Fra : Thomas Dolberg

Dato : 28-08-02 09:14

Hejsa

Jeg har talt med en sælger fra TDC, der siger, at det er muligt at
dele deres adsl blot v.hj.a en switch. Kan det være rigtigt ? Jeg
troede, der skulle en router til for at dele en adsl-linie.
Hvis man rent faktisk kan dele en adsl-linie v.hj.a en switch, gælder
dette så også Telia@Home-løsningen ?

mvh Thomas Dolberg

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 28-08-02 09:33

In article <f25c065e.0208280014.1a852384@posting.google.com>, Thomas Dolberg wrote:

> Jeg har talt med en sælger fra TDC, der siger, at det er muligt at
> dele deres adsl blot v.hj.a en switch. Kan det være rigtigt ? Jeg
> troede, der skulle en router til for at dele en adsl-linie.

TDCs Bredbånd-produkt kan deles uden router hvis du får mere end en IP
adresse.

> Hvis man rent faktisk kan dele en adsl-linie v.hj.a en switch, gælder
> dette så også Telia@Home-løsningen ?

Bredbånd@Home kan ikke leveres med mere end en IP adresse i dag, og du
skal derfor bruge en router, hvis du vil dele linien.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Well begun is half done.

Fra : JH

Dato : 28-08-02 10:32

Thomas Dolberg wrote:
> [...]
> troede, der skulle en router til for at dele en adsl-linie.
> Hvis man rent faktisk kan dele en adsl-linie v.hj.a en switch, gælder

Den er god nok.
Mine to pc'ere deler min adsl bredbånd vha en switch.
Du kan også bruge en hub.
Kender ikke noget til Telia's produkt.
JH