Sletning af gentagen aftale i Outlook97 Ka~
Fra : Michael Døj

Dato : 28-08-02 07:37

Hej i gruppen

Vi har en bruger, som har oprettet en
aftale i Outlook kalenderen. Det er
efterfølgende valgt at gentage aftalen
hver dag. Hvordan sletter jeg denne aftale?

Når jeg prøver at ændre/slette aftalen får
jeg at vide, at jeg ikke har tilladelser til at
ændre objektet.

En autoarkivering af hele kalenderen hjælper
heller ikke.

Selve pst-filen ligger på et serverdrev.
Øvrige brugere har ingen lignende problemer.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-02 17:59

> Vi har en bruger, som har oprettet en
> aftale i Outlook kalenderen. Det er
> efterfølgende valgt at gentage aftalen
> hver dag. Hvordan sletter jeg denne aftale?

Nogle gange skal der de hårde metoder til. F.eks. ved at anvende
exchange32 - en lille fil, som giver adgang til at arbejde direkte på
serveren, hvilket betyder at du eller din bruger ikke må ryste på hånden.
Har selv gentagne gange været ude for, at dette var nødvendigt.

De bedste hilsner
Anette Linnea