Print
Fra : Kenneth Rafn

Dato : 27-08-02 22:57

Kan jeg printe en side (f.eks. en tilmeldingsblanket) som ikke er
i browservinduet, men som dog er på serveren?
Hvordan?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-08-02 00:03

Tue, 27 Aug 2002 21:56:40 +0000 (UTC), skrev Kenneth Rafn
<udoghjem@hotmail.com>:

>Kan jeg printe en side (f.eks. en tilmeldingsblanket) som ikke er
>i browservinduet, men som dog er på serveren?

Du kan placere dokumentet i en usynlig frame og så print den ud
derfra.

rammenavn= usynlig

onclick="if (window.print) {
parent.usynlig.focus();
parent.usynlig.print();
}
return false;">

Fra : Kenneth Rafn

Dato : 28-08-02 13:53

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Du kan placere dokumentet i en usynlig frame og så print den ud
> derfra.
>
> rammenavn= usynlig

> onclick="if (window.print) {
> parent.usynlig.focus();
> parent.usynlig.print();
> }
> return false;">
> --

...og hvordan er det nu lige at man laver en usynlig ramme?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-08-02 14:16

Sæt størrelsen til 1px.