Skærme
Fijala 3554
IBM E74
Fra : John Hinge

Dato : 18-02-01 02:27

Jeg har en (dejlig) IBM E74 17" skærm, som jeg kører på et Geforce
kort (Creative OEM Annihilator DDR version whatever.. findes ikke
på Creatives egen site, så jeg bruger NVidia's drivere)

Kan det virkelig passe jeg ikke kan få den højere op end 60Hz i
1280*960 ? Ikke at billedet ikke står pænt, for det gør det, men de
60 Hz bliver 'ret tydelige' hvis jeg åbner et stort vindue med
hvid baggrund og f.eks sort tekst (ret almindeligt i Win98)

Jeg kører ovenstående på en *gys* Aptiva 2178.
Og er generelt ret glad for den, bortset altså fra det der
med frekvensen.. 1024*768 klarer den jo fint med 75Hz/85Hz
(De 85 er med 1024*768 på et Voodoo Banshee på en anden computer)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-02-01 20:04

Du kan prøve og bilde Windows ind du kører med en anden skærm, men
forsigtighed anbefale for man kan efter sigende brænde sin skærm af hvis
man presser den for hårdt.

Min egen SONY 17SEII kan i følge manualen kun køre 1280*1024 i 75 Hz,
men hvis jeg ignorere det og vælgen en anden skærm i windowsopsætningen
kan den køre 1600*1200 i 60 Hz. Det flimre for megt til tekstbehandling,
men Quake III kører helt fint.

Mvh

Bruno