e-smith ?
Fra : Allan M

Dato : 27-08-02 20:16

Jeg har lige læst en smule om e-smith på
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3500
og blev lidt lun på at udskifte med min windows 2000 installation.

Jeg har flere gange måttet give op en Linuxinstallation da det kom til
konfigurering af samba og mailserver.
Så nu tænker jeg : esmith klarer det hele for mig uden problemer ?

Men min erfaring siger mig at det ikke _kan_ være så let som de skriver der
?

Så jeg ville lige høre om nogen herinde kan anbefale mig at skifte inden jeg
dropper min web og mailserver
for jeg ved ikke hvilken gang og ender med at installere windows igen.

Mvh. Allan

(PS : Jeg skulle mene det er den rigtige gruppe da det jo er en form for
Linux ?)

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 27-08-02 20:22

"Allan M" <ingen@spam.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Mvh. Allan
>

> (PS : Jeg skulle mene det er den rigtige gruppe da det jo er en form for

Du har helt ret... du er på rette spor

Jeg har selv lige installeret en E-smith SME-server her i weekenden, og
sørme jo... det er sgi så let som der skrives de forskellige seder...

Så prøv du bare...

mvh
Lars Christensen

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 28-08-02 10:54

Lars L. Christensen wrote:
> [...]
>
> Jeg har selv lige installeret en E-smith SME-server her i weekenden, og
> sørme jo... det er sgi så let som der skrives de forskellige seder...

kan kun sige det samme her....

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: @fjern@ i adresse ved svar til mail

Fra : Per Thomsen

Dato : 28-08-02 13:26

Jeg har aldrig rodet med Unix eller Linux,
det var ikke noget problem med installationen eller konfigurationen.

Kan kun tale positivt om e-smith.

Per

Fra : WeirdLabs

Dato : 01-11-02 19:07

Jeg har adskillige gange rodet rundt med både RedHat, SuSe, Mandrake,
PhatLinux og MonkeyLinux, og hver gang har jeg givet op fordi det var for
svært for mig at finde ud af...

Så installerede jeg e-smith og vupti, så kørdte skidtet uden problemer.
Der er selvfølgelig ikke så mange muligheder for at konfigurere og pille..
Men bevares, det er der sgu' heller ikke brug for når den 'bare' skal stå og
lege server.

Skønt program !

/WeirdLabs