Bog om database normalisering
Fra : Kasper Kamp Simonsen

Dato : 27-08-02 12:14

Hejsa...

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om database normalisering, er
der noget som
kan anbefale en god bog?

/Kasper

Fra : Larz

Dato : 27-08-02 12:30

Kasper Kamp Simonsen wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om database normalisering, er
> der noget som
> kan anbefale en god bog?

Jeg er ellers ret sikker på at du får nogle gode resultater ved denne
søgning:

   http://google.com/search?q=database%20normalization

Meeeen hvis du vil have en bog, sååå :) Jeg kan huske fra min datalogi
tid at der var noget i bogen "Database Systems" udgivet af
Addison-Wesley... Men der er OCEANER af bøger om database design...

Se også

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0672317583/qid=1030447701/sr=2-4/ref=sr_2_3_4/202-7143004-2464649

--
-
Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-08-02 13:05

Kasper Kamp Simonsen skrev:

> Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om database
> normalisering, er der noget som kan anbefale en god bog?

Jeg kan anbefale Joakim Dalbys "Databasehåndbogen". Den giver en
ret god introduktion til de 5 normalformer, krydret med eksempler
og opgaver.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)