Ja hvad skal man sige...
Fra : Thomas Nielsen

Dato : 27-08-02 09:47

Amerikanerne er ikke helt så kloge :)
http://billingrenewal.window.to/
Håber ikke at nogen hopper på denne fætter

www.tdn.dk

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 27-08-02 10:16

"Thomas Nielsen" skrev:
> Amerikanerne er ikke helt så kloge :)
> http://billingrenewal.window.to/
> Håber ikke at nogen hopper på denne fætter

Mærkeligt, at siden ikke er blevet lukket.

I øvrigt interessant, at McAfee faktisk kommer med en advarsel, når man
besøger siden.
Der advares mod "JS/CardStealer":
http://vil.nai.com/vil/content/v_99411.htm

Med venlig hilsen

Thomas B. Maxe
(som i denne forbindelse repræsenterer sig selv og ikke TDC Internet)

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-08-02 19:16

"Thomas B. Maxe" <toxicthomas@nospam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Mærkeligt, at siden ikke er blevet lukket.
Det er den nu...

>I øvrigt interessant, at McAfee faktisk kommer med en advarsel, når man
>besøger siden.
>Der advares mod "JS/CardStealer":
>http://vil.nai.com/vil/content/v_99411.htm

Jeg skulle altså ikke have indbetalt 5000,- til tdc via den side ?

/Sune

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 28-08-02 09:05

"Sune Storgaard" skrev:
> Jeg skulle altså ikke have indbetalt 5000,- til tdc via den side ?

Send dem bare direkte til mig på en check og lad os kalde det "ny løn".

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 28-08-02 11:31

Thomas B. Maxe wrote in dk.edb.sikkerhed:

[...]

> Mærkeligt, at siden ikke er blevet lukket.

Det er den tilsyneladende også blevet nu - og jeg nåede ikke at se den...
Hvad gik det (kort fortalt) ud på?

[...]

--
Med Venlig Hilsen
H e n r i k B ø g h

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 28-08-02 13:36

"Henrik Bøgh" skrev:
> Det er den tilsyneladende også blevet nu - og jeg nåede ikke at se
den...
> Hvad gik det (kort fortalt) ud på?

En side, der til forveksling (næppe tilfældigt) lignede en officiel
America OnLine (AOL)-hjemmeside.
Der var en opfordring til at indtaste kreditkortoplysninger, som så
ville være blevet sendt til de slyngler, der har lavet siden.

I øvrigt ikke noget ukendt fænomen.
Jeg snakkede med en it-politi'er engang, som fortalte mig, at det på
nogle skoler har været en udpræget sport at kopiere Hotmail.com's
login-side, så man får fingre i andres passwords. Hvis man så sørger for
at efterlade pc'en med login-siden på skærmen, så vil en
e-mail-hungrende bruger næppe undersøge, om der står den rigtige URL i
adressefeltet, inden der bliver forsøgt login.