Laaaangsom Office-XP
Fra : Mogens

Dato : 26-08-02 19:49

Har lige installeret Office-XO, idet jeg før brugte Office-2000.
Sammenlignet med 2000'eren er Office-XP utrolig langsom, og der er
typisk et par sekunders ventetid fra jeg eks. placerer musen over
scroll-baren eller et menupunkt, til der sker noget.

Kan det være en eller anden CPU-forbrugende Office funktion der kan
slås fra, eller hva' dælen kan fænomenet mon skyldes ? Office-2000
kørte som smurt.

Mogens Lunde

Fra : Peter M. Møller

Dato : 27-08-02 05:04

Mogens

Jeg har ikke svar på dit spørgsmål. Men du kan måske svare på det spørgsmål
jeg stillede i sidste uge - hvad fik dig til at gå over til XP???:

Jeg har købt en Office XP fordi jeg havde problemer med min Office 2000.

Men jeg fik 2000 til at køre inden jeg brød emballagen.

Jeg vil derfor spørge om det er værd at gå over til XP?

Jeg bruger Outlook til planlægning, kundelister, distributionslister m.m.

Word bruger jeg også meget.

Excell bruger jeg noget.

Powerpoint bruger jeg slet ikke.

Peter M. Møller

Alpha Akustik
Rorupvej 44
4320 Lejre
T: 70 26 14 12
F: 46 48 14 91
E: peter@alpha-akustik.dk
WWW: www.alpha-akustik.dk

Fra : Mogens

Dato : 27-08-02 16:06

On Tue, 27 Aug 2002 06:03:30 +0200, "Peter M. Møller"
<peter@alpha-akustik.dk> wrote:

>Mogens
>
>Jeg har ikke svar på dit spørgsmål. Men du kan måske svare på det spørgsmål
>jeg stillede i sidste uge - hvad fik dig til at gå over til XP???:

Reelt ikke andet end at vi har valgt at opgradere til Office-XP. Det
kan man vel altid diskutere det fornuftige i, når lige bortses fra
Microsofts profitbegær, men man glider vel hurtigt bagud ad dansen
hvis ikke man har den nyeste version ? Meget af snakken i eks.
nyhedsgrupper fokuserer hurtigt på nyeste programversion, og man må
vel også formode at der løbende kommer ny funktionalitet. Jeg synes at
der er flere gode ting i Office-XP (eller 2002 som den vel også
hedder), men fuck hvor er den sløv!

Mogens

Fra : pre

Dato : 27-08-02 11:19

Kloge folk har fastslået at - alle der har en Office installation ældre
end 9 (2000) bør skyndsomst lette r.... og skifte til XP.

For alle andre er det et spørgsmål om smag og behag.

© pre 2002