blomsterløg
Fra : Anders Brønholt

Dato : 26-08-02 16:00

Hej Allesammen!

Jeg har lige et spørgsmål vedr. lægning af blomsterløg.
Jeg er lidt ny inden for det her havehalløj, så det kan godt være mit
spørgsmål er fjollet.

I foråret lavede vi os en fin forhave med et lille bed langs huset. Her har
vi sat stedsegrønne planter og dækket jorden med bark.
Men jeg kunne godt tænke mig lidt farver, når det næste forår kommer, så
derfor har jeg i dag købt tulipanløg, som jeg havde tænkt mig at sætte i små
grupper.
Nå, men nu til spørgsmålet : Kan alle de her dejlige, farverige tulipaner,
komme op selv om der ligger bark, jeg mener en tidsel har ingen problemer,
men kan tulipanerne eller ville det være en god ide at skubbe barken lidt
til side (så skal man huske det hvert år :) )

hilsen
susanne petersen

Fra : Maeng / Tjornehoj

Dato : 26-08-02 22:50