drink til børn
Fra : Berith Majlandt

Dato : 26-08-02 13:04

Hejsa.

JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE
DRINKS UDEN ALKOHOL, KENDE DU EN?

MED VENLIG HILSEN
BERITH

Fra : Uffe Holst

Dato : 26-08-02 13:12

In an article of 26 Aug 2002 Berith Majlandt wrote:

> JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE
> DRINKS UDEN ALKOHOL, KENDE DU EN?

Find selv på. Vælg eventuelt et tema.

Jeg sender dig en privat mail med en vedhæftet fil.

PS. Din Caps Lock-tast har sat sig fast.

--
Uffe Holst

Fra : Inger Pedersen

Dato : 26-08-02 21:17

"Berith Majlandt" <berith@majlandt.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE
> DRINKS UDEN ALKOHOL, KENDE DU EN?
>
> MED VENLIG HILSEN
> BERITH

Børnechampagne: halvt æblejuice og halvt danskvand (eller blandes efter
smag) - skal være ISKOLDT - på grænsen til at fryse (læg juicen i fryseren
en times tid, før du blander det).
Pynt: dyp glassets kant i te eller vand og derefter i sukker, sæt en
opsplidset skive appelsin eller et jordbær på kanten af glasset. Sæt evt.
diverse paraplyer eller andet "nytårshalløj" i.
Det plejer at være stor succes.

Cider kan bruges på samme måde.
Halvt citronvand, halvt danskvand
Halvt grøn sodavand og halvt danskvand

Hvor gamle er børnene? Småtskåne frugtstykker (f.eks. melon, ananas,
fersken) eller hele vindruer i en bowle er højtelsket af nogle børn, men
mine erfaringer siger, at det mest gælder børn over 10 - 12 år.

Arranger evt. en prøvesmagning med en lille "festkomite"

Hilsen Inger

Fra : Marianne Larsen

Dato : 01-09-02 19:14

"Berith Majlandt" <berith@majlandt.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> JEG SKAL HOLDE KLASSEFEST FOR 31 BØRN, OG DER VIL JEG GERNE LAVE NOGLE
> DRINKS UDEN ALKOHOL, KENDE DU EN?

Hej.

En børnedrink, der smager godt er solbærsaft med danskvand og evt.
frugtstykker.

Marianne.