Hjælp: Geddefiskeri Sverige
Fra : Frederik Have Peders~

Dato : 19-02-01 21:29

Hej,
Vi er nogle stykker som har brug for din hjælp, hvis du har et godt kendskab
til geddefiskeri i Sverige. Vi regner med at være i området omkring
Gøteborg - i en radius af 2-3 hundrede kilometer herfra.

Vi overvejer at tage afsted en lille uges tid her i foråret og ønsker derfor
at vide:
- hvor er der et godt geddefiskeri i området ??
- hvornår i foråret er det bedst (hvilken måned) ??
- kender du til en hytte / ødegaard, som vi kan leje - meget gerne med båd.
- vi vil helst fiske i en middelstor sø

På forhånd tak !!!!

Fra : Michael O Mortensen

Dato : 20-02-01 18:09

Prøv og tag til Vestervik der er virkelig godt til gedder ,men jeg ved der
kan være is på i langt tid men ,spørg på deres turist kontor de er virkelig
flinke...

Hilsen Michael

Fra : Boysen

Dato : 21-02-01 01:38

Hej Frederik

Prøv at tage til Øland. Der kan være et helt fantastisk fiskeri i
Grankullaviken i april - Juni.

Kan ikke lige hjælpe med flere oplysninger på stående fod, men vil meget
gerne høre om Øland fra andre.

/Michael Boysen

Fra : Benny Fly

Dato : 21-02-01 23:32

I den nordlige ende af Øland ligger der nogle hytter til udlejning, med
tilhørende jolle med motor. Jeg mener, at turistforeningen har udlejningen,
men de kan under alle omstændigheder hjælpe med kontakten.

mvh Benny

Fra : Rask

Dato : 22-02-01 14:00

Jeg har sku aldrig fanget noget på Øland. Husk selv at tage øl med de er
nemlig pisse dyre og af ringe kvalitet og husk at passe på Gunilla'erne, men
det ved Boysen sikkert en masse om...

Fra : Boysen

Dato : 22-02-01 22:38

Rask skrev:
> Jeg har sku aldrig fanget noget på Øland.

Husk at det også handler om talent!!

>Husk selv at tage øl med de er nemlig pisse dyre og af ringe kvalitet

Blå Prips kan man da godt drikke sig stiv i, men det kræver en stor
tegnedreng
Noget andet er, at man bliver hurtigt en sand mester til minigolf .

>og husk at passe på Gunilla'erne

Ja ja ja, bare fordi man scorer en svensker, er man straks et
svin....JANTELOV!!!

Hyg dig Kalle
</Boysen>

Fra : Rask

Dato : 24-02-01 14:59

Du skriver at man skal have en stor tegnedreng, for at drikke sig fuld, du
glemte da vist, at man skal have en blære på størrelse med en elefants..
Held og lykke på Øen. Jeg kender en go historie om en meget talentfuld
geddefisker, der var millimeter fra at skulle have amputeret den ene
tommelfinger.. kender du den Boysen ??

Fra : Boysen

Dato : 24-02-01 18:50

Rask skrev:
> [...]
> Held og lykke på Øen. Jeg kender en go historie om en meget talentfuld
> geddefisker, der var millimeter fra at skulle have amputeret den ene

Du hygger dig rigtig nok hva´.
Jeg nikker dig en skalle når vi ses !!

/Michael Boysen

Fra : Rask