Handelsrejsende / agent søges
Fra : Peter Andersen

Dato : 25-08-02 20:52

Vi søger 3-5 selvstændige handelsrejsende, primært Jylland og Fyn, der
allerede er etableret med salgsnetværk.

Produktet er cap's i usædvanlig god kvalitet med broderi, og i meget små
produktionsserier.

Vi har ca. 30 års erfaring indenfor området internationalt.

Vil du høre mere, send mail med lidt om dig selv og telefonnummer til Peter
Andersen på info@obh.2matter.dk

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 25-08-02 22:22

On Sun, 25 Aug 2002 21:51:31 +0200, Peter Andersen wrote in dk.erhverv
<akbchg$ekl$1@sunsite.dk>:

>Vi søger 3-5 selvstændige handelsrejsende, primært Jylland og Fyn, der

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Peter Andersen

Dato : 25-08-02 22:24

UPS!

Jeg beklager meget at jeg ikke har orienteret mig om sidens fundats forud
for vores indlæg!

MVH

Peter Andersen

Fra : _ ct

Dato : 31-08-02 23:34

Det skal du ikke være ked af. Det har jeg også kommet til! (Det kan ske for
enhver!)

Svend-Erik Jensen postede også selv for nyligt i forkert gruppe. Mon nogen
har sendt ham et standard-svar ?

Hilsen / Best regards
Carsten

cajuth(remove_all_this_in_the_brackets)@tiscali.dk