Nybagt Linux bruger
Fra : Ctrl Alt Delete

Dato : 25-08-02 19:23

Hej Xperter
Jeg er ny i linux (Mandrake 9.0) og leder efter gode newsgroups. Er
der nogen der kan anbefale nogle gode grupper?

Tillægsspørgsmål
Hvorfor virker dansk stavekontrol ikke i OPenOffice 1.0.0, det er
den danske version jeg har hentet ned, men det ser ikke ud til at den
understøtter Dansk stavekontrol ??? Måske er det heller ikke det rette sted
at spørge

Venlig hilsen
En træt af Windows bruger (Bjarne Gorking)

Fra : Lars Lindgren

Dato : 25-08-02 20:04

Ctrl Alt Delete wrote:

> [...]
> den danske version jeg har hentet ned, men det ser ikke ud til at den
> understøtter Dansk stavekontrol ??? Måske er det heller ikke det rette

Vil ikke kalde mig selv xpert, endnu , men prøv alt.os.linux.mandrake
- der er altid noget nyt at lære her.

mvh. LL