3310
Fra : stefan

Dato : 25-08-02 15:44

Er det rigtigt at en 3310 fra debitel ikke kan låses op ??????

Hvis der er en der kan omkring Ålborg eller Herning eller Esbjerg vi jeg
gerne have det gjort

Hanibal

Fra : Rico Rødby

Dato : 25-08-02 16:11

har jeg ikke hørt om.......

umiddelbart kan alle nokia 3310 låses op, uanset udbyder..

mvh Rico

Fra : Mr. Larsen

Dato : 25-08-02 16:50

> [...]
> Er det rigtigt at en 3310 fra debitel ikke kan låses op ??????
>
> Hvis der er en der kan omkring Ålborg eller Herning eller Esbjerg vi jeg

Horsens?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-08-02 19:41

stefan skrev:

>Er det rigtigt at en 3310 fra debitel ikke kan låses op ?

Nej.

>Hvis der er en der kan omkring Ålborg eller Herning eller Esbjerg vi jeg
>gerne have det gjort

Brug venligst news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock til handel -
grupper udenfor dk.marked.* er IKKE beregnet til den slags.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-08-02 22:32

> Brug venligst news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock til handel -
> grupper udenfor dk.marked.* er IKKE beregnet til den slags.

Og lær at xposte når I sender til flere grupper ved at skrive begge grupper
i til-feltet med det samme. Så kan man nøjes med at læse hvert indlæg én
gang.

--
Kasper

Fra : ">> Joe