Netscape går ned
Fra : Kasper

Dato : 25-08-02 10:20

Hej ng.
Jeg kører med netscape 6.2, på en mandrake 8.2.
Mit problem er at netscape går ned hvis den skal køre java, den forsvinder
ganske enkelt. Jeg har manuelt installeret java plugin'et fra suns
hjemmeside inden jeg begyndte at bruge netscape, kan det have noget med
fejlen at gøre?
--
Mvh. Kasper

Fra : Kent Friis

Dato : 25-08-02 10:23

Den Sun, 25 Aug 2002 11:19:52 +0200 skrev Kasper:
> [...]
>ganske enkelt. Jeg har manuelt installeret java plugin'et fra suns
>hjemmeside inden jeg begyndte at bruge netscape, kan det have noget med

Check at det er den rigtige fil du har linket ind i plugins - og check
at den er *linket* - IKKE kopieret.

Mvh
Kent
--
Hvis man ikke kan lide klassisk musik, er det sandsynligvis fordi
lydkvaliteten er for dårlig. Klassisk musik kræver et godt anlæg.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 28-08-02 06:17

> Hvis man ikke kan lide klassisk musik, er det sandsynligvis fordi
> lydkvaliteten er for dårlig. Klassisk musik kræver et godt anlæg.

Hvis man ikke kan lide heavy metal, er det sandsynligvis fordi lydstyrken er
for lav.
Heavy metal skal spilles højt.. øh ?