apache mod_usertrack
Fra : Peter Hansen

Dato : 24-08-02 19:51

Jeg bruger vil meget gerne have mine brugere til at cache alle billeder på
sitet, men desværre afkræver mod_usertrack en cookie for at hente et billede
og derved er det ikke alle proxy'er der vil cache dem :(

Egentligt spørgsmål: Hvordan fortæller jeg mod_usertrack at den IKKE skal
spilde kræfter på gif/jpeg, men kun htmlfiler ?

http://httpd.apache.org/docs/mod/mod_expires.html
Ville være lækkert med noget i stil med mod_expires, hvor man kan definere
på typer:
ExpiresByType text/html "access plus 1 month 15 days 2 hours"
ExpiresByType image/gif "modification plus 5 hours 3 minutes"

http://httpd.apache.org/docs/mod/mod_usertrack.html
Ellers kan jeg leve med at fortælle den hvilke mapper den ikke skal afkræve
cookies fra.

// chris

Fra : Peter Hansen

Dato : 24-08-02 20:27