dk.edb.sikkerhed
Fra : Anders Fiedel

Dato : 24-08-02 01:05

Hvad har man lov til at spørge om i denne gruppe ?
Findes der dumme spørgsmål, eller er denne gruppe kun til for dem som er
"guruer".
Retningslinier modtages gerne.

Mvh.
Anders Fiedel

Fra : Madsen

Dato : 24-08-02 01:09

Anders Fiedel skrev:

> Retningslinier modtages gerne.

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.sikkerhed
http://a.area51.dk/sikkerhed/

Madsen.

Fra : Jesper Louis Anderse~

Dato : 24-08-02 10:26

Nyt navn. http://a.mongers.org/sikkerhed

--
Jesper

Fra : Alex Holst

Dato : 24-08-02 13:57

Jesper Louis Andersen <jlouis@pc-063.diku.dk> wrote:
> Nyt navn. http://a.mongers.org/sikkerhed

Nope!

OSS'en bliver paa den gamle adresse. Folk linker til den for vildt, og
forskellen for mig mellem de to steder, er hvilket script der bliver
kaldt ved CVS checkin.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 24-08-02 15:37

On Sat, 24 Aug 2002 13:56:35 +0100, Alex Holst <a@mongers.org> wrote:

>Nope!

I hvert fald virker den ingen af stederne pt...

Der var ingen simpel mulighed for at få den op på
http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.sikkerhed/ ?

--
- Peter Brodersen

Fra : Alex Holst

Dato : 24-08-02 16:05

Peter Brodersen <usenet@ter.dk> wrote:

> I hvert fald virker den ingen af stederne pt...

Nej, det fandt jeg lige ud af. NOGEN begyndte at flytte mit homedir over
paa en anden maskine uden at opdatere DNS foerst. Send gerne hademail
til gorm@area51.dk :)

> Der var ingen simpel mulighed for at få den op på
> http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.sikkerhed/ ?

Det ved jeg ikke. Jeg bruger CVS lokalt, saa bare jeg kan rsync'e
aendringer op er jeg ligeglad. Jeg ved ikke om der er grund til at
flytte paa den. Har folk vaennet sig til hvor den ligger nu?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 24-08-02 17:42

On Sat, 24 Aug 2002 16:04:39 +0100, Alex Holst <a@mongers.org> wrote:

>Nej, det fandt jeg lige ud af. NOGEN begyndte at flytte mit homedir over
>paa en anden maskine uden at opdatere DNS foerst. Send gerne hademail
>til gorm@area51.dk :)

Det job vil jeg overlade til spammeres adresse-harvesters, der sikkert
er i fuld gang.

>Det ved jeg ikke. Jeg bruger CVS lokalt, saa bare jeg kan rsync'e
>aendringer op er jeg ligeglad. Jeg ved ikke om der er grund til at
>flytte paa den. Har folk vaennet sig til hvor den ligger nu?

Du forudsætter at det er de samme personer, som bruger gruppen. Der er
selvfølgelig en række faste brugere, men OSS'en vil nok netop mere
være henvendt folk, der lige vælter forbi med et spørgsmål.

Oh well, der er da link fra