Win xp Home Edition
Fra : biskup

Dato : 23-08-02 18:44

Har 'lånt' dette styresystem og er imponeret ('pro' er dog nok bedre)-
Det irreterer mig dog heletiden at blive mindet om aktivering -Går
system i sort efter 30 dage hvis det ikke bliver aktiveret ? Er den
eneste udvej den at betale Bill G ved kasse 1 ? - Der må være
en smartere udvej .
Usmart

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-08-02 19:42

Fri, 23 Aug 2002 17:44:00 GMT, skrev "biskup"
<biskup.news@kandu.dk>:

>Har 'lånt' dette styresystem og er imponeret ('pro' er dog nok bedre)-
>Det irreterer mig dog heletiden at blive mindet om aktivering -Går
>system i sort efter 30 dage hvis det ikke bliver aktiveret ?

Ja.

> Er den eneste udvej den at betale Bill G ved kasse 1 ? -
>Der må være en smartere udvej .

Ikke, hvis det skal være lovligt.

>Usmart

Næh - stjæler du også kødet i supermarkedet?

Vi beskæftiger os kun med lovlig software i dk-grupperne.

Men hvad det med denne gruppe at gøre?

Det har da ikke noget med internet.udbydere at gøre.

Fut ikke sat, da det ikke kan bruges på kandu.dk.

Fra : Preben Christensen

Dato : 31-08-02 08:14

For at gøre det lovligt skal det aktiveres.
Jeg er selv blevet træt af at aktivere den da jeg om formatere en del gange
så der findes en patch der klarer dette nummer. Den kan aktiveres max 5
gange lovligt.

Hilsen Preben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-08-02 15:43

Sat, 31 Aug 2002 09:13:45 +0200, skrev "Preben Christensen"
<ag-data@c.dk>:

>Jeg er selv blevet træt af at aktivere den da jeg om formatere en del gange
>så der findes en patch der klarer dette nummer.

Du er stadig i forkert gruppe, det har intet med
internet.udbydere at gøre.

Prøv en warezgruppe eller en anden gruppe til plat & svindel.

Fra : Per.K

Dato : 01-09-02 22:05

> [...]
> internet.udbydere at gøre.
>
> Prøv en warezgruppe eller en anden gruppe til plat & svindel.

Hvis det skal gøres den rigtige vej (lovligt) er det gruppen:
dk.edb.system.ms-windows
der skal bruges.
Ikke her hvor at denne tråd er OT.

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-09-02 22:44

Sun, 1 Sep 2002 23:04:55 +0200, skrev "Per.K"
<persen1@NONOyahoo.dk>:

>Hvis det skal gøres den rigtige vej (lovligt) er det gruppen:
>dk.edb.system.ms-windows
>der skal bruges.
>Ikke her hvor at denne tråd er OT.

Man kan da ikke lovligt undgå aktivering af Win XP, medmindre man
har købt en (dyr) corporateversion med flere licenser.

Fra : Jan

Dato : 28-09-02 02:34

> Man kan da ikke lovligt undgå aktivering af Win XP, medmindre man
> har købt en (dyr) corporateversion med flere licenser.

....og det kan du dybest set ikke se om han har, vel ? :)

Uanset hvor logisk/ulogisk det end måtte lyde....

/Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-09-02 04:07

Sat, 28 Sep 2002 03:33:58 +0200, skrev "Jan" <jan@ingenmail.dk>:

>...og det kan du dybest set ikke se om han har, vel ? :)

Det kan du jo læse i det oprindelige indlæg, at han ikke har.