Polering af rustfri stål (emhætte, stålbor~
Fra : Lars Jensen

Dato : 23-08-02 14:03

Rustfri stål er på mange måder meget praktisk i køkkenet, men jeg synes det
kniber med at holde det bare nogenlunde pænt - små vanddråber, fedt, støv og
fingeraftryk ses umådeligt tydeligt. Det bliver til en evig pudsen og
poleren, og det gider jeg simpelthen ikke blive ved med.
Kan man ikke give det et eller andet a la det man forsegler lakken med på
biler og slippe for balladen?

Lars

Fra : Calle.

Dato : 23-08-02 14:35

Lars Jensen wrote:
> [...]
> ikke blive ved med. Kan man ikke give det et eller andet a la det man
> forsegler lakken med på biler og slippe for balladen?

Man kan købe en spray, de bruger den i levnedmiddelindustrien. Jeg kan bare
ikke huske hvad den hedder. Mener Würth har en af slagsen.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Betina, Silje og Jen~

Dato : 24-08-02 12:03

Der findes et produkt til lystbåde, det produceres af 3M, og hedder marine
metal polish. Det fungerer meget fint på både, og vill sikkert også fungere
i køkkener

Jens

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-08-02 14:41

Lars

"Lars Jensen" <lcj@wanadoo.dk> wrote in

> [...]
> evig pudsen og poleren, og det gider jeg simpelthen ikke blive ved med.
> Kan man ikke give det et eller andet a la det man forsegler lakken med

Det er nu ikke lykkedes her. Men til gengæld kan jeg anbefale "3M Steel
Polish" på sprayflaske der fungerer ganske glimrende og fjerner striber,
fingre osv uden specielt meget knoklen med klude.

** Lars