clipart + div sjove figurer ?
Fra : Peter

Dato : 23-08-02 12:05

Hej
Jeg har lige inst. office xp og mangler nu disse sjove clipart og de andre
sjove figurer der lå på min gamle version af office
er her nogle der ved hvor de er blevet af i XP ?
er det noget jeg kan downloade en fuld pakke af et sted, eller er det helt
udeladt i den nye version

mvh
Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 23-08-02 22:08

"Peter" <lpm@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er her nogle der ved hvor de er blevet af i XP ?
> er det noget jeg kan downloade en fuld pakke af et sted, eller er det helt

Det kommer formentlig an på, hvilken version man har.
På dem jeg har set, ligger de på cd 2, som også kaldes Media cd.
Der kan man også vælge at installere det hele, så man slipper for at skulle
sætte cd.en i.

Kurt

Fra : Peter

Dato : 25-08-02 09:28