Hvordan laver man en komplet flytning af s~
Fra : - ZULU -

Dato : 23-08-02 06:50

Jeg har fået ny harddisk og skal således flytte alle mine MS Outlook
data+settings, (pst.fil, adressebog, konti, instillinger)

Er der nogen der kan hjælpe?

Fra : Søren Blom

Dato : 23-08-02 15:05

" - ZULU -" <@> skrev
> Jeg har fået ny harddisk og skal således flytte alle mine MS Outlook
> data+settings, (pst.fil, adressebog, konti, instillinger)

Alene med PST filer flytter du jo bare alle mail, adressebog og vist også
kalender, men lige med diverse mail regler ved jeg ikke. Konti indstillinger
kan du eksportere og så importere på den nye disk bagefter

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 23-08-02 15:20

>kalender, men lige med diverse mail regler ved jeg ikke. Konti indstillinger

Regler skal du eksportere fra "Rules wizard" > "Options", og importere
efter nyinstallation

/Jacob Larsen