snedkermaskiner hvor?
Fra : Per H

Dato : 22-08-02 18:52

Er der en der kender nogle steder (url) hvor de sælger
snedkermaskiner.

ja... jeg har søgt på nettet, men det er kun ganske få resulstater.
Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Bjarne

Dato : 22-08-02 19:11

In article <a39amu4ps50b6tc9pbrr2mjvkcrspbmkjr@4ax.com>,
   Per H <phbyg@privat.dk> writes:
> Er der en der kender nogle steder (url) hvor de sælger
> snedkermaskiner.
www.dba.dk

Der har jeg ihvert tilfælde set mange tilsalg.

http://www.vareboersen.dk/
Har også en tilsalg lige nu.

mvh,
Bjarne

Fra : Per H

Dato : 22-08-02 20:02

On 22 Aug 2002 18:11:11 GMT, bjb@INGENSPAMc.dk (Bjarne ) skrev:

>http://www.vareboersen.dk/
>Har også en tilsalg lige nu.

Der mangler bare priserne
Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Bjarne

Dato : 23-08-02 19:23

In article <n7damuspoe58ifqk72puhuabktt81f0eq8@4ax.com>,
   Per H <phbyg@privat.dk> writes:

> Der mangler bare priserne
Enig.
Hvis du ringer på den de har til salg lige nu, vil jeg også gerne høre prisen.
Jeg er selv lidt lun på sådan en svend.

Jeg så en hos Johannes Fog i Lyngby sidste år. Den var en lille smule
"plastikagtig" og virkede måske lidt vanskelig at finjustere til små
tolerancer. Prisen lå omkring 17.000,-. Den indeholdt afretter, tykkelseshøvl,
rundsav og fræser.

mvh,
Bjarne

Fra : Per H

Dato : 25-08-02 20:02

> [...]
>tolerancer. Prisen lå omkring 17.000,-. Den indeholdt afretter, tykkelseshøvl,

Det var en kombimaskine.
men den havde sikkert kun små motorer, som ikke kunne trække såmeget
andet end lister.

Jeg vil have en støbejern, og kun som fræser.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : MAndersen

Dato : 25-08-02 20:56

STORT KLIP
> Jeg vil have en støbejern, og kun som fræser.
>

> Vh Per
> ICQ 8212837

Prøv også www.maskinauktioner.dk, jeg så i dag at der var auktion engang i
september på
en møbelfabrik

mvh
MAndersen

Fra : JørgenE

Dato : 24-08-02 00:58

Træmaskiner Hvalsø - de har ikke mail, men find dem i telefonbogen - firmaet
ligger i Hvalsø på Sjælland, og Axel Andersen som ejeren hedder også fra
Hvalsø er gammel i faget og kan finde alle de maskiner du har brug for til
de rigtige penge hvis han fortsat gider (er gået på pension).

Mvh. JørgenE