Internet Connection Sharing Win2000 server
Fra : Thomas Bjørn

Dato : 19-02-01 14:09

Hej NG

Vi har en windows2000 server som er koblet på ADSL. Fra den skal vi have
internetadgang fra vores 2 workstations. P.t. er de forbundet via ethernet
100mbit netværk. ADSL løsningen er installeret med et ATM kort.
Hvordan gør vi ?

På forhånd tak

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-02-01 15:02

"Thomas Bjørn" <aadsdsega@sadfasdf.dom> wrote in message
> [...]
> internetadgang fra vores 2 workstations. P.t. er de forbundet via ethernet
> 100mbit netværk. ADSL løsningen er installeret med et ATM kort.

Anvender evt. Internet Connection Sharing der er i Windows2000, ellers kan
man anvende WinProxy, WinGate, SyGate, Nat32 osv. osv.

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas Bjørn

Dato : 19-02-01 16:05

ok...hvad anbefaler du ?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-02-01 16:19

> ok...hvad anbefaler du ?

Det er virkelig smag og behag.

Min varmeste anbefaling ville være en router, men det sætter jo ofte
økonomiske begrænsninger.

Men jeg syntes du først og fremmest skal prøve dig frem og så starte med ICS
som skulle være nem at sætte op.

--
Bjarke Andersen