Er *jeg* et pop-up-vindue ??
Fra : Chrisser

Dato : 22-08-02 14:22

Hej
Hvordan finder jeg ud af om *jeg* er et pop-up-vindue ?
Jeg kan ikke bruge navnet til noget, da det skal være helt generelt, altså
kunne inkluderes på alle sider.
Jeg har prøvet med:

if ( window.opener.name != '' ) {
// bla bla
}else
// bla
}
- men hvis *jeg* ikke er et pop-up-vindue, så får jeg en fejl da
window.opener ikke eksisterer....
Håber der er nogen der har et godt forslag

MVH
Chrisser

Fra : Hintzmann

Dato : 22-08-02 14:27

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> wrote in message
> Hej
> Hvordan finder jeg ud af om *jeg* er et pop-up-vindue ?

Tjeck på opener.

if (opener) {
// bla bla
} else {
// bla
}

Du kan også spørge på om vinduet der åbnede pop-up'en er lukket. (det kan
være at du for brug for det)

if (opener && !opener.closed) {
// bla bla
} else {