Access... Forms og datasheet view :)
Fra : AmokGFK

Dato : 22-08-02 14:15

Hey,

sidder her og udvikler i access og har et mindre problem.. (office 2000
btw).. bruger VBA så jeg poster det her.. I datasheet view kan man
stadig designe ligeså tosset man vil i Form header og Page header (hvis
man slår den til).. Men når man ser formen ser man kun 'Details' og slet
ikke header/footer felter.. ikke overdrevet praktisk hvis man skal lave
nogle knapper etc. Indtil videre har jeg brugt continuous forms men det
er drøjt at sidde og ændre design og felt-længder osv når man har så
mange forms som jeg har (15+).. Nogen ideer til hvordan jeg får lov til
at se headers/footers på datasheet view?

- Rasmus.

http://www.kandu.dk/