Test på IFrame
Fra : Chrisser

Dato : 22-08-02 08:36

Hej
Jeg er ved at lave noget beskyttelse hvor jeg har brug for at vide om jeg
befinder mig på en af de sider hvor jeg benytter mig af iframes, eller en af
de sider hvor der ikke er frames. Dette er fordi hvis brugeren ikke er
logget ind ( eller deres session er løbet ud ) skal disse vinduer lukkes og
så skal et login-vindue åbnes i stedet.

Jeg har prøvet med :
window.frames.length og
window.length
- men det virker åbenbart kun ved brug af 'almindelige' frames

Er der nogen der har nogle gode forslag ?

Fra : Chrisser

Dato : 22-08-02 09:14

"Chrisser" <cbj@egdatainform.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> window.length
> - men det virker åbenbart kun ved brug af 'almindelige' frames
>
> Er der nogen der har nogle gode forslag ?

- jeg fandt ud af at bruge window.top, den virker både med og uden
frames.......