Motor Diagram AP50
Fra : Kim

Dato : 22-08-02 07:10

Er der ikke en levende sjæl der har eller ved hvor jeg kan finde et Diagram
over motoren på min Suzuki AP 50.

kim.jensen@get2net.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-08-02 11:44

"Kim" <kim.jensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke en levende sjæl der har eller ved hvor jeg kan finde et
Diagram
> over motoren på min Suzuki AP 50.
>
> kim.jensen@get2net.dk

Hvad med hos din forhandler ?

Kim Larsen

Fra : Kim

Dato : 22-08-02 18:09

Suzukiforhandleren i Ringsted Nørregade vil ikke låne mig hæftet. Heller
ikke mod betaling eller kopi. Men om det kun er ham, vides ikke. Har kun
haft meget dårlig erfaring med ham. Jeg fik også en dårlig behandling, sidst
jeg handlede der.
Kim...

Fra : Kim Larsen

Dato : 22-08-02 22:23

> [...]
> ikke mod betaling eller kopi. Men om det kun er ham, vides ikke. Har kun
> haft meget dårlig erfaring med ham. Jeg fik også en dårlig behandling,

Prøv at kontakt dem her http://www.enghavemotor.dk/ jeg har handlet der et
par gange, og de er vældig flinke, godt nok ikke til denne japser du har,
men hjelm og andet, jeg har jo et rigtigt køretøj (Aprilia)

Kim Larsen