Trådløst netværk
Fra : Peter Jensen

Dato : 21-08-02 15:06

Hej ng.

Skal til at lave en løsning med både trådløst og kablet netværk
blandet sammen. Jeg forestiller mig følgende setup:

2 PC'er i samme rum som accesspoint.
Disse regner jeg med at kable.
2 PC'er med trådløst netkort i en anden
bygning ca. 30 meter fra accesspoint

Accesspoint skal jo så indeholde en hub/switch
og gerne en printserver.
Med tiden skal der måske en bredbåndsforb.
til så måske den også kunne være router/firewall.

Findes der sådanne alt-i-en løsninger ?
Hvad kan i generelt anbefale af producenter
når der drejer sig om wireless løsninger ?

Håber på lidt kyndig vejledning
--
Peter J

Fra : Johan Nielsen